صفحه اصلی / با واکمن ورزشی و ضد آب جدید سونی آشنا شوید

با واکمن ورزشی و ضد آب جدید سونی آشنا شوید

واکمن های امروزی بسیار پیشرفته شده اند. مدل WS620 که به تازگی معرفی شد به شما اجازه می دهد حتی در حین ورزش کردن هم به موسیقی گوش دهید و نگران نفوذ آب و عرق به درون آن نباشید، چون قابلیت ضد آب دارد.
دستگاه جدید Sony WS620 Waterproof Sports Walkman نام دارد که همه توصیفات را در اسم خود دارد. یک واکمن مخصوص برای ورزش که ضد آب هم هست و در شرایط مخصوص مثل محیط استخر و یا زمانی که سیل از آسمان می بارد (مثل این روزهای تهران) هم کارایی دارد.
سری واکمن های WS620 علاوه بر مقاومت در برابر آب، ضد غبار نیز هستند.
واکمن ها بسیار سبک و ارگونومیک طراحی شده اند تا حین ورزش و استفاده از آن، اصلا احساس بدی نداشته باشید. دستگاه از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما متصل می شود و می توانید هر آنچه دلتان می خواهد را گوش کنید.
سری واکمن های WS620 علاوه بر مقاومت در برابر آب، ضد غبار نیز هستند و در شرایط پر از گرد و خاک نیز می توانند به درد شما بخورند. بنابراین می توانید موسیقی دلخواهتان را در پس زمینه پخش کنید و همزمان به ورزش دلخواهتان در محیط های مختلف بپردازید.
واکمن ورزشی ضد آب WS620 سونی در چهار رنگ سفید مایل به خاکستری، زرد لیمویی، آبی و مشکی ارائه می شود و در محدوده قیمت ۱۴۱ الی ۱۹۲ دلاری قابل خریداری است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.