صفحه اصلی / برند سازی در هفت گام

برند سازی در هفت گام

به این معنا که اگر سازمان ها بتوانند برند خوبی بسازند، به سرمایه ای ارزشمند دست  یافته اند که هیچ دزدی نمی تواند آن را برباید.
سازمان ها با برند شدن می توانند در مشتریان تکرار خرید ایجاد کنند و تا اندازه ای مشتریان را نسبت به برند سازمان وفادار سازند که آنها برند سازمان را به یکدیگر معرفی کنند اما با این حال بسیاری از کسب وکارهای ایرانی راهی طولانی و بس دشوار تا برند شدن دارند و در حال حاضر در ابتدای مسیر برندینگ هستند و قطعاً باید برای رسیدن به برندی نوین به جدیدترین دستاوردهای این حوزه تسلط داشته باشند.
کتاب برند سازی در هفت گام  (راهنمایی کاربردی خلق و مدیریت برند) یکی از کتاب های جدید و به روز در حوزه برندینگ است که توسط انتشارات سیته در زمستان ۱۳۹۵ منتشر شد.
این کتاب به نویسندگی دکتر فرزاد مقدم به بررسی فرآیند برند سازی می پردازد.
در این کتاب آمده برندسازی در هفت گام، در دسته کتاب های فرآیندگرا قرار می گیرد. دسته کتاب هایی که در ایران کم تعداد هستند و مرحله به مرحله فرآیند برندسازی را تشریح می کنند.
در برندسازی معمولاً فرآیند را با مدل های ساخت برند نشان می دهند. مدل ها شرح می دهند که برای ساخت یک برند چه مراحلی باید طی شود.
نگارش کتاب های فرآیندگرا، شدیدا به تجربه نویسنده متکی است و برای نگارش این دسته از کتاب ها باید در پروژه های برندسازی کار و نزد استادان کاربلد شاگردی کرد. برای نگارش این دسته از کتاب ها باید با دو مفهوم اساسی آشنا شد؛ مفهومی به نام مدل سازی و موضوعی به نام مدل های برندسازی.
در این کتاب، در هفت گام و یک گام آخر، مخاطبان مرحله به مرحله با فرآیند برندسازی آشنا شده اند.
برای تشریح مسائل مطرح شده نویسنده کتاب به بررسی نمونه های واقعی پرداخته است؛ نمونه هایی که نقش چراغ راهنمایی را برای مابقی فعالان حوزه بازار بازی خواهند کرد.
چاپ اول کتاب برندسازی در هفت گام (راهنمای کاربردی خلق و مدیریت برند) در ۲۴۴ صفحه و در قطع وزیری به تازگی روانه بازار کتاب شده است.
خواندن این کتاب به تمام علاقه مندان مباحث علمی برندینگ و طراحان و کارشناسان برندسازی توصیه می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.