صفحه اصلی / ایجاد ۸۴۴ فرصت شغلی جدید با پرداخت بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید

ایجاد ۸۴۴ فرصت شغلی جدید با پرداخت بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید

بهروز اسودی در پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با اعلام این خبر گفت: تا کنون به ۱۸۸ واحد تولیدی صنعتی استان بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: در راستای بررسی نحوه هزینه کرد تسهیلات رونق تولید ، تاکنون از ۷۲ درصد از واحدهای صنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید نظارت لازم صورت گرفته است که تعداد ۱۳۶ واحد می باشد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه ۶۵درصد از تعهدات اشتغال رونق تولید محقق شده است تصریح کرد: تاکنون ۸۴۴ فرصت شغلی جدید در بخش صنعت استان با پرداخت تسهیلات رونق تولید ایجاد شده است.
وی گفت: اشتغال قبلی در واحدهای صنعتی دریافت کننده تسهیلات ، ۳۹۴۴ نفر بوده است که با تزریق ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات ، این رقم به ۴۷۸۸ نفر افزایش یافته است.
بهروز اسودی خاطر نشان کرد: در راستای بهبود تولید و رونق اشتغال به ۷۶۸ واحد صنعتی و کشاورزی استان به مبلغ بیش از ۴۱۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است که از این تعداد ۱۸۸ واحد صنعتی و ۵۸۰ واحد کشاورزی می باشد.
دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات ۳۵۷ واحد تولیدی استان در پنجاه و چهار جلسه قبلی این کارگروه خبر داد و گفت: تاکنون ۸۶۱ مصوبه در جهت بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان به تصویب رسیده است که از این تعداد ۵۲ درصد اجرایی و مابقی در دست اجرا می باشد.
اسودی خاطر نشان کرد: در این جلسه مشکلات ۳ واحد تولیدی استان در امور مربوط به مالیات ، بانکی و امور زیربنایی بررسی و توسط اعضای کارگروه تصمیماتی اتخاذ شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.