چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / رشد میانگین ۱۸.۵ درصدی قیمت تیرآهن در بهمن ۹۵

رشد میانگین ۱۸.۵ درصدی قیمت تیرآهن در بهمن ۹۵

برپایه جدول آماری منتشر شده، قیمت هرکیلو گرم تیرآهن نمره ۱۴ ذوب آهن اصفهان در بهمن ۹۴ برابر با ۱۶ هزار و ۳۴۷ ریال بود که نسبت به رقم ۱۹ هزار و ۲۳۵ ریال در بهمن ۹۵ رشد ۱۷.۷ درصدی را ثبت کرد .
همچنین قیمت هرکیلو گرم تیرآهن نمره ۱۶ ذوب آهن اصفهان در بهمن ۹۴ به ۱۶ هزار و ۴۶۸ ریال رسید که در مقایسه با رقم ۱۹ هزار و ۹۸ ریال بهمن ۹۵ رشد ۱۶ درصدی داشت .
علاوه براین نرخ هرکیلو گرم تیرآهن ۱۸ ذوب آهن در بهمن ۹۴ برابر با ۱۵ هزار و ۷۳۸ ریال بود و در بهمن ۹۵ به ۱۹ هزار و ۲۰۳ ریال رسید که رشد ۲۲ درصدی را از آن خود ساخت .
برابر داده های آماری وزارتخانه مزبور، هرکیلو گرم میلگرد آجدار نمره ۱۲ در بهمن ۹۴ به رقم ۱۳ هزار و ۲۱۲ ریال رسید که با افزایش ۳۰.۱ درصدی در بهمن ۹۵ به نرخ ۱۷ هزار و ۱۹۵ ریال عرضه شد .
میلگرد آجدار نمره ۱۴ نیز در بهمن ماه ۹۴ هرکیلو گرم ۱۳ هزار و ۱۰۳ ریال قیمت داشت، اما در بهمن ۹۵ با رشد ۳۱.۵ درصدی به ۱۷ هزار و ۲۲۸ ریال رسید .
میلگرد ساده نمره ۸ هم در بهمن ۹۴ هر کیلو گرم ۱۴ هزار و ۱۶۱ ریال به ۱۷ هزار و ۶۶۸ ریال رسید که ۲۴.۸ درصد رشد را ثبت کرد .
همچنین نبشی نمره ۸ هم از هرکیلو گرم ۱۴ هزار و ۸۷۳ ریال در بهمن ۹۴ با رشد ۲۳.۵ درصدی در بهمن ۹۵ به قیمت ۱۸ هزار و ۳۷۵ ریال بالغ گشت .
نبشی نمره ۱۲ نیز از هرکیلو گرم ۱۴ هزار و ۹۷۵ ریال در بهمن ۹۴ به ۱۸ هزار و ۴۶۴ ریال در بهمن ۹۵ رسید که افزایش ۲۳.۳ درصدی را نشان می دهد.
به گزارش ایرنا برپایه جداول آماری انجمن تولید کنندگان فولاد ایران، میزان تیرآهن تولیدی ۱۱ ماهه پارسال به رقم ۹۴۱ هزار تن رسید که نسبت به رقم یک میلیون و ۸۳ هزار تن تولید شده در دوره مشابه در سال ۹۴، افت ۱۳ درصدی دارد .
تیرآهن صادر شده در ۱۱ ماهه ۹۵ ( منتهی به بهمن ) هم ۱۷۸ هزار تن ثبت شد که در مقایسه با ۱۶۳ هزار تن میزان صادر شده در ۱۱ ماهه ۹۴ رشد ۹ درصدی را نشان می دهد .
علاوه براین میلگرد تولید شده در دوره ۱۱ ماهه پارسال به رقم ۶ میلیون و ۱۶۴ هزار تن رسید که نسبت به رقم پنج میلیون و ۷۴۴ هزار تن عملکرد مدت مشابه در سال ۹۴ رشد هفت درصدی را ثبت کرد .
میزان صادرات میلگرد در ۱۱ ماهه ۹۵ برابر با ۲۳۴ هزار تن بود که در مقایسه با رقم ۲۷۰ هزار تن تولید دوره مشابه در سال ۹۴ افت ۱۳ درصدی دارد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.