صفحه اصلی / جنبش انصار الله: گزارش دیده بان حقوق بشر علیه یمن سیاسی است

جنبش انصار الله: گزارش دیده بان حقوق بشر علیه یمن سیاسی است

وی در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک افزود: سازمان های بین المللی امثال دیده بان حقوق بشر و سازمان عفو بین الملل به نفع متجاوزان علیه یمن مورد سوء استفاده قرار می گیرند و هدف همه گزارش های آنها منحرف کردن افکار عمومی و همراه کردن آن با متجاوزان در مقابله با ملت یمن است.
وی تاکید کرد: یمنی ها در مواجه با نیروها و خودروهای نظامی ائتلاف عربی از مین استفاده می کنند، ولی از مین های ضد تانک و سایر تجهیزات نظامی استفاده می کنند و نه مین های ضد نفر و این عربستان و متحدانش هستند که از مین های ضد نفر استفاده می کنند.
البخیتی ادامه داد، دیده بان حقوق بشر می داند که در تجاوز علیه ملت یمن، ۱۰ کشور شرکت دارند و همه این کشورها برای کشتار مردم یمن از سلاح های پیشرفته استفاده می کنند و مسئله اینجاست که آنها با دفاع ما از خودمان در قبال تجهیزات پیشرفته آنها، مخالف هستند.
این مقام جنبش انصارالله یمن این سوال را مطرح کرد که آیا سازمان های حقوقی از انصارالله و مردم یمن می خواهند که با متجاوزان و جنگنده ها، تانک و خودروهای نظامی آنها با دست های خالی دفاع کنند یا اینکه از ما می خواهند برای آنها فرش قرمز پهن کنیم، چرا این سازمان ها استفاده از جنگنده های اف ۱۶ و تجهیزات پیشرفته نظامی علیه مردم یمن را که سلاح کافی برای مقابله ندارند، محکوم نمی کنند.
سازمان دیده بان حقوق صبح امروز جنبش انصارالله و حزب کنگره ملی به ریاست علی عبد الله صالح رئیس جمهور سابق یمن را به استفاده از مین های ممنوعه در یمن که منجر به کشته شدن و نقص عضو صدها غیر نظامی شده است، متهم کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.