صفحه اصلی / کسانی که تولید و اشتغال ایرانی را زیر سوال می‌برند باید محاکمه شوند

کسانی که تولید و اشتغال ایرانی را زیر سوال می‌برند باید محاکمه شوند

آیت‌الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی همه ما باید وارد میدان شویم چراکه اگر این فرصت‌ها از ما گرفته شود بسیار حسرت دارد.
وی با بیان اینکه در چند سال اخیر مقام معظم رهبری مکرر به اقتصاد مقاومتی هشدار می‌دهند افزود: اقتصاد هدف نیست اما مانند ارتفاعاتی مشرف بر یک شهر است که وقتی که دشمن به این ارتفاعات اشراف می‌یابد می‌تواند شهر را تصرف کند بنابراین تمام نیرو باید متوجه آن نقطه باشد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه اقتصاد در کشور ما چنین حالتی پیدا کرده است بیان کرد: اقتصاد مانند جریان خون در بدن است.
عبادی تصریح کرد: امروز در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و بحث پیروزی و شکست است که در این راستا نه تنها بر سرنوشت ما بلکه بر سرنوشت آینده و شرایط دنیا تأثیر دارد  و نمی‌توان ساده از کنار آن رد شد.
وی با بیان اینکه وقتی گفته می‌شود تولید و اشتغال، نیاز به لوازم دارد و همه افراد ذیربط باید پاسخگو باشند اظهار داشت: مجلس نیز باید پاسخگو باشد که اگر مشکل قانونی وجود دارد آن مانع برطرف شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: برخی حاضرند سرمایه‌گذاری کنند اما در ابتدای کار با مشکلاتی روبه رو می‌شوند و هفت خوان رستم را رد می‌کنند و بالاخره در جایی ادامه مسیر قفل می‌شود که کسی باسخگو نیست و باید تلاش شود که این مشکلات برطرف شود.
عبادی بیان کرد: وقتی سخن از تولید، اشتغال و کالا می‌شود مشاهده می‌شود عده‌ای به کالاهای مرغوب ایران آرم خارجی می‌زنند و از سوی دیگر عواملی که ممکن است نوذ باشند جنس بنجلی را به نام ایران به مردم بفروشند و این امر برای مردم یک فریب است و باید با آنان برخورد شود و کسانی که تولید و اشتغال ایرانی را زیر سوال می‌برند محاکمه شوند.
وی با بیان اینکه کالاهای قاچاق از منابع رسمی بسیار زیاد است تصریح کرد: ورود این کالاها را مبادی خودی‌ انجام می‌شود و این همه کالای خارجی وارد می‌شوند و کنترل هم نمی‌شوند و این یک نوع خیانت است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: اگر می‌خواهیم از خواب غفلت بیدار شویم باید مطالبات مردمی را از این مسئولان متخلف مطالبه کنیم که این چه بلایی است که بر سر مردم می‌آورند و باید برنامه‌ها و همایش‌ها را کم کنیم و به دنبال راهی برای رفع مشکلات و تولید و اشتغال باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.