صفحه اصلی / قیمت دلار و سکه در بازار آزاد تهران افزایش یافت

قیمت دلار و سکه در بازار آزاد تهران افزایش یافت

 صرافان ارز و سکه امروز (یکشنبه) هر دلار آمریکا را با ۲۵ دلار افزایش قیمت در مقایسه با دیروز ۳۷ هزار و ۵۲۶ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید با ۱۰ هزار ریال رشد قیمت، ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال داد وستد کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۰ هزار و ۳۲۶ ریال رسید که در مقایسه با روز گذشته ۲۱۵ ریال رشد نشان می دهد.
همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد تهران ۴۷ هزار و ۷۰ ریال داد و ستد شد که حاکی از افت ۱۱۰ ریالی قیمت آن است.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۵۸۰ ریال و هر یورو را ۴۰ هزار و ۶۱۰ ریال اعلام کرد.
** مسکوکات طلا
برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز، ۱۱ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال معامله شد، اما هر نیم سکه با افت قیمت پنج هزار ریالی، ۶ میلیون و ۹۷۰ هزار ریال به فروش رفت.
همچنین هر قطعه ربع سکه طلا با رشد ۲۵ هزار ریالی، سه میلیون و ۸۸۰ هزار ریال و هر سکه یک گرمی با پنج هزار ریال افزایش، دو میلیون و ۵۱۵ هزار ریال داد و ستد شد.
اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را بدون تغییر قیمت در مقایسه با شنبه متاثر از تعطیلی بازارهای جهانی، یک هزار و ۲۸۸ دلار و ۸۰ سنت اعلام کرد.
علاوه براین اتحادیه مزبور قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۸۸ هزار و ۹۶۰ ریال اعلام کرد که در مقایسه با دیروز ۹۲۰ ریال افزایش یافت.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.