صفحه اصلی / بهره برداری از ۷۴۴ واحد صنعتی استان مرکزی در دولت تدبیر و امید

بهره برداری از ۷۴۴ واحد صنعتی استان مرکزی در دولت تدبیر و امید

محمدرضا حاجی پور افزود: این واحدهای صنعتی با سرمایه گذاری بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است. 
وی ادامه داد: بهره برداری از این واحدهای صنعتی که در بخش های مختلف تولید لوازم خانگی، شیمیایی و غذایی فعالیت می کنند، زمینه توسعه و رشد اقتصادی استان را فراهم کرده است. 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: در این مدت ۲۰ طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که زمینه اشتغال ۶۳۷ نفر را فراهم شده است. 
وی اظهار کرد: ۱۲۹ واحد معدنی با سرمایه گذاری حدود ۷۰۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف استان مرکزی به بهره برداری رسید که این مهم نیز زمینه اشتغال یک هزار و ۲۷ واحد صنعتی را فراهم کرد. 
حاجی پور، تهیه و تصویب سند ارتقاء گندم، آرد و نان را دستاوردی دیگر در دولت یازدهم دانست و گفت: این مهم بهبود کیفیت نان در نقاط مختلف استان را به همراه داشته است. 
وی ادامه داد: همچنین پارسال بیش از هفت هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به یک هزار و ۶۶ واحد تولیدی در نقاط مختلف استان مرکزی پرداخت شد که بر این اساس تا پایان اسفندماه سال گذشته رشد ۲۰ درصدی ظرفیت تولیدی در این شرکت ها مشهود بود. 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال جاری نیز ادامه دارد، بیان کرد: بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در استان مرکزی متقاضی تسهیلات رونق تولید هستند. 
وی گفت: ارائه تسهیلات رونق تولید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی برای به روزرسانی تجهیزات و خرید ماشین آلات و تامین سرمایه در گردش صنایع از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت که موفقیت های چشمگیری نیز حاصل شد. 
۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند. 

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.