صفحه اصلی / در دانشگاه شریف برگزار می‌شود، رویداد کارآفرینی هفته سبز

در دانشگاه شریف برگزار می‌شود، رویداد کارآفرینی هفته سبز

رویداد کارآفرینی سبا و تریگر یک رویداد آموزشی رقابتی فشرده به مدت ۶ روز، باهدف ایجاد محیطی سازنده برای خلق و پرورش ایده‌های کارآفرینانه است.
در این رویداد، با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، آموزش‌های ضروری برای تبدیل ایده به یک رویداد کارآفرینی خوب به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. همچنین امکان تیم‌سازی برای صاحبان ایده و یا پیوستن به تیم‌ها برای برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، گرافیست‌ها و یا متخصصان دیگر از طریق برنامه‌های شبکه‌سازی مقدور است. 
شانس ورود به برنامه‌ شتاب‌دهی مرکز نوآوری و توسعه فناوری و استقرار ۶ ماهه در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف (محل استقرار تیم‌های عضو مرکز نوآوری و توسعه فناوری) به همراه حمایت مالی و مشاوره‌های فنی و کسب و کار برای سه تیم برتر از جمله برنامه‌های حمایتی این رویداد کارآفرینی است.
با توجه به تخصصی بودن اولین رویداد استارتاپ سبا و هفتمین رویداد استارتاپ تریگر با موضوع بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان، شرکت‌کنندگان واجد شرایط باید در محدوده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال باشند.
دانشجویان و یا فارغ‌التحصیلان مقطع تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مهندسی انرژی، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی برق و فیزیک اولویت دارند.
دانش‌آموختگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقه‌مند به شرکت در رویداد کارآفرینی سبا۱ – استارتاپ تریگر ۷ می‌توانند تا روز دوشنبه، ۲۸ فروردین ۹۶ به منظور شرکت در این رویداد ثبت‌نام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.