صفحه اصلی / ۷۶ میدان میوه و تره بار در تهران استاندارد شد

۷۶ میدان میوه و تره بار در تهران استاندارد شد

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از صدا و سیما ؛ مسلم بیات با توصیه به واحدهای تولیدی برای رعایت الزامات استاندارد و دریافت نشان استاندارد گفت: سازمان ملی استاندارد ایران همواره بر عرضه کالا در فروشگاه های زنجیره ای نظارت دارد و از عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری که فاقد نشان استاندارد باشند جلوگیری خواهد کرد.
مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به استاندارد شدن برخی از میادین میوه و تره بار شهر تهران گفت: تاکنون ۷۶ میدان میوه و تره بار در تهران موفق به دریافت گواهی استاندارد شده است.
وی ادامه داد: این استانداردها براساس استاندارد ملی به شماره ۲۰۸۲ اعمال شده اند و بسیاری از موارد چون شرایط بهداشتی محل عرضه میوه و محصولات گوشتی ، یخچال ها و ترازوها را دربرمی گیرند و در آینده نیز موارد جدیدی چون ساختمان و تجهیزات نیز به آنها افزوده خواهد شد.
بیات همچنین با اشاره به همکاری مسئولان میادین میوه و تره بار در تدوین و ثبت استانداردها گفت: ۲۲ مورد از استاندارد ملی تدوین شده ویژه میادین میوه و تره بار با همکاری مسئولان میادین به ثبت رسیده است.
مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به وظیفه سازمان ملی استاندارد ایران در قبال نظارت بر ایمنی آسانسورها گفت: دادستان تهران به این موضوع ورود کرده و به کمک سازمان ملی استاندارد ایران آمده است.
وی افزود: دادستانی استان تهران با تعامل خوب با سازمان استاندارد برای صاحبان سازمان هایی که هنوز نسبت به رفع نواقص ایمنی آسانسورها اقدام نکرده اند، اخطاریه فرستاده است.
بیات ادامه داد: این نوع تعامل و هم افزایی میان نهادهای نظارتی شرایط را برای کنترل و نظارت دقیق بر موارد نقص ایمنی تسهیل می کند و همواره مورد انتظار مردم بوده است.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.