صفحه اصلی / افتتاح ۲۶ بیمارستان در کشور

افتتاح ۲۶ بیمارستان در کشور

مهندس علیزاده در جلسه بررسی آخرین وضعیت بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد اظهار کرد: در ابتدای ساخت قرار بود این بیمارستان ۱۶۰ تخت باشد که در حال حاضر به ۲۳۰ تخت رسیده است.
وی با اشاره به اینکه عقب‌افتادگی طی سال ‎ های اخیر توجیهی نیست، تصریح کرد: در سال ‎ های اخیر سازمان جهانی بهداشت( WHO ) یک سری از استانداردها را تغییر داد و ما در تمام بیمارستان ‎ هایی که بالای ۹۵ درصد پیشرفت نبودند، ۳۰ درصد آنها را تخریب کردیم.
علیزاده ادامه داد: در گذشته بیمارستان یک ساختمان فیزیکی بود اما اکنون بیمارستان به عنوان یک ساختمان علمی، فرهنگی، درمانی و اجتماعی مطرح است.
معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: نگاه جدیدی به بیمارستان ‎ ها شکل گرفته و تغییرات مورد نظر woh را در بیمارستان‎های کشور بیاده می‎کنیم.
وی یادآور شد: در بیمارستان آیت‌الله بروجردی این تغییرات را انجام داده ‎ ایم و تخت ‎ های ساختمان افزایش پیدا کرده و قسمت ‎ های مورد نیاز را در نظر گرفته ‎ ایم.
علیزاده با بیان اینکه سال گذشته ۲۶ بیمارستان را افتتاح کرده ‎ ایم، خاطرنشان کرد: در صورت نصب تجهیزات چهارگانه بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان این بیمارستان افتتاح خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی کشور افزود: محوطه، آسفالت و داخل این بیمارستان را تمام کرده ‎ ایم.
وی با اشاره به بحث آموزشی شدن این بیمارستان گفت: کلاس ‎ های آموزشی، کتابخانه و … برای این کار می ‎ خواهیم و می ‎ توان در این خصوص فاز توسعه ارائه داد ولی سازمان برنامه اظهار دارد که تا دانشگاه نباشد مجوز داده نمی ‎ شود و ما هم خیلی پیگیری کردیم ولی به نتیجه نرسید.
دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در خصوص نصب تجهیزات چهارگانه در بیمارستان آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد اظهار کرد: از یک ماه قبل مهندسان ما نقشه ‎ ها را دادند و براساس نقشه ‎ ها طراحی ‎ ها را انجام دادیم. از هفته آینده این تجهیزات نصب می‎شوند.
ساکی اضافه کرد: تجهیزات مورد نیاز را در بخش ‎ هایی که آماده است پیشاپیش نصب خواهیم کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد:مشکلی از لحاظ نصب تجیزات چهارگانه نداریم و تمام نقشه ‎ ها تحویل داده و قرارداد نیز بسته ‎ ایم.
وی افزود: با شرکت موردنظر تجهیزات موردنیاز رایزنی نداشته ‎ ایم و بیمارستان آماده شود ظرف دو هفته وسائل لازم را نصب خواهیم کرد.
 
ساکی یادآور شد: تلاش می ‎ کنیم که تا ۱۵ اردیبهشت ماه تجهیزات چهارگانه را در این بیمار ستان نصب کنیم. 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.