چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / نمایشگاه صنایع دستی ایران در عمان

نمایشگاه صنایع دستی ایران در عمان

در حاشیه کنفرانس «سرمایه‌گذاری در فرهنگ» در این کشور ضمن آشنایی با صنایع دستی اصیل ایرانی خواستار تقویت و تعمیق روابط با ایران و هنرمندان ایرانی شدند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی، نمایشگاه صنایع دستی و انگشترهای نفیس ایرانی در کشور عمان در سومین روز برگزاری خود همزمان با برگزاری کنفرانس سرمایه‌گذاری و اقتصاد فرهنگی در مرکز فرهنگی عمان، در کنار استقبال بازدیدکنندگان شاهد بازدید گروهی از اساتید و پژوهشگران سازمان صنایع دستی عمان نیز بود.
اساتید و پژوهشگران سازمان صنایع دستی عمان در بازدید از این نمایشگاه با آثاری چون میناکاری، سفال و سرامیک، خاتم کاری، فیروزه کاری، منبت چوب و مس روبرو شدند که توجه و تحسین آنها را نیز برانگیخت و از آثار به نمایش درآمده تصویربرداری و مستندسازی کردند. آنها با ابراز علاقه فراوان خواهان روابط دوطرفه بیشتری با هنرمندان ایرانی در حوزه صنایع دستی شدند.
روز گذشته نیز سیابیه – رییس سازمان صنایع دستی عمان – در سخنانی خواهان تعمیق روابط فرهنگی و صنایع دستی با ایران شد، در همین راستا امروز نیز نمایندگانی از این سازمان برای آشنایی بیشتر با صنایع دستی ایران از نمایشگاه صنایع دستی و انگشترهای نفیس ایران دیدن کردند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.