صفحه اصلی / آخرین تحولات بازار میوه و صیفی + قیمت

آخرین تحولات بازار میوه و صیفی + قیمت

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به آخرین تحولات بازار میوه و سبزی اظهار داشت: در گردش عید سال گذشته گوجه فرنگی به وفور و با نازلترین قیمت در بازار موجود بود که به همین دلیل کشاورزان امسال به کاهش کشت محصول اقدام کردند که درنهایت این امر نوسانات قیمت را رقم زد که این وضعیت تا ۲۰ روز آینده با رسیدن محصول نو به بازار ادامه دارد.
وی نرخ هر کیلو گوجه فرنگی در میدان را از ۲ هزار و ۸۰۰ تا ۳ هزار تومان اعلام کرد و اضافه کرد: همچنین نرخ هر کیلو خیار نو ورامین ۳ تا ۳ هزار و ۵۰۰، خیار دزفول هزارو ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان، پیاز ۶۰۰ تا هزار تومان و سیب زمینی هزار و ۶۰۰ تا هزار و ۸۰۰ تومان است.
مهاجران از کاهش قیمت برخی اقلام همچون سیب و موز در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو سیب با کاهش هزار تومانی از ۶ تا ۶ هزار و ۵۰۰، موز با کاهش ۵۰۰ تومانی از ۴ هزار و ۸۰۰ تا ۵ هزار تومان، کیوی ۵ تا ۶ هزار تومان، پرتقال شمال با کیفیت ۴ تا ۵ هزار تومان است.
به گفته رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ هر کیلو سبزی خوردن ۲ هزارو ۵۰۰ و سبزی جور (پلو، آش، قورمه) هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان است.
وی با اشاره به نرخ میوه‌های نوبرانه بهاری گفت: نرخ هر کیلو چغاله ریز کاشان ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان، و سایر چغاله‌ها ۸ تا ۱۵ هزار تومان است ضمن آنکه گوجه سبز نوبرانه تا دو روز آینده در بازار عرضه می‌شود.
مهاجران در خصوص وضعیت قیمت سایر میوه‌های بهاری و تابستانی تصریح کرد: تا زمانیکه محصول به بازار عرضه نشود نمی‌توان پیش بینی دقیقی از وضعیت قیمت آن در بازار داشت.
 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.