صفحه اصلی / نقش تعیین کننده بانک صنعت و معدن در تامین مالی طرح های صنعتی کشور

نقش تعیین کننده بانک صنعت و معدن در تامین مالی طرح های صنعتی کشور

محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با سفر به استان سمنان از واحد نساجی کویر سمنان و طرحهای در حال اجرای کویر جین و درین ریس بازدید کرده و نقش بانک صنعت و معدن را در تامین مالی این طرح ها و توسعه صنعتی کشور قابل تعیین کننده توصیف کرد.
به گزارش کسب و کار نوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، نعمت زاده ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مجموعه یاد شده و بازدهی بالای ماشین آلات فعال ، سخنانی را در خصوص نقش مهم صنایع نساجی در تولید ملی و افزایش سطح اشتغال بیان کرد و افزود: با تلاشهای صورت گرفته توسط دولت در حال حاضر صنایع نساجی از صنایع خوب کشور محسوب می شوند، امید است روند روبه رشد این صنعت ادامه یابد.
در این بازدید کاردان رییس هیات مدیره سه شرکت یاد شده ضمن قدردانی از مساعدتهای بانک صنعت و معدن ، توضیحاتی را در خصوص عملکرد نساجی کویر سمنان و طرحهای در حال اجرای کویر جین و درین ریس ارائه کرده و ابراز امیدواری کرد که این طرح ها فرایند اجرای خود را با موفقیت پشت سرگذاشته و وارد چرخه تولید ملی شوند.
بنا بر این گزارش ، شرکت نساجی کویر سمنان که مبلغ ١٢ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه درگردش از بانک صنعت و معدن دریافت کرده سالانه ١٠ هزار و ۵٠٠ تن انواع پنبه تولید می کند و برای ۶۵٠ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
طرح کویر جین سمنان با تامین مالی ١٩ میلیون یورویی توسط بانک صنعت و معدن و پیش بینی ٣٠٠ نفر اشتغال ، سالانه ١۵ میلیون متر مربع پارچه پنبه ای تولید خواهد کرد و طرح درین ریس سمنان نیز با تصویب ٢١ میلیون فرانک سوییس و ٣ میلیون و ٨٠٠ هزار یورو تسهیلات ، سالانه ٨ هزار تن انواع نخ پنبه تولید خواهد کرد و زمینه اشتغال ٣٠٠ نفر را فراهم خواهد ساخت.
گفتنی است بانک صنعت و معدن مبلغ یکهزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به ۴٨ واحد کوچک و متوسط استان سمنان پرداخت کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.