صفحه اصلی / رشد ۲۳ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن یزد

رشد ۲۳ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن یزد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سیدمصطفی داودی درباره عملکرد تخلیه و بارگیری راه آهن یزد در سال گذشته، گفت : طی سال ۹۵، مقدار ۱۴ میلیون و ۳۶۰ هزار تن بار به وسیله ۱۹۰ هزار دستگاه واگن از مبادی معادن چادرملو، چغارت و کارخانه گندله سازی اردکان بارگیری و به کارخانه های فولاد خراسان، اهواز، اصفهان و بخشی نیز جهت صادرات به بندرعباس ارسال شد که نسبت به سال ۱۳۹۴، ۲۳ درصد رشد داشته است.
مدیر کل راه‌آهن یزد تصریح کرد : طی مدت مذکور تن کیلومتر بار خالص حمل شده، ۵ میلیارد و ۱۲۶ میلیون بوده که ۲۱ درصد به نسبت سال ۹۴ رشد داشته و تن کیلومتر بار ناخالص حمل شده ۸ میلیارد و ۸۱۸ میلیون بوده که ۱۸ درصد رشد نسبت به سال ۹۴ به ثبت رسیده است.
وی افزود ؛ طی این مدت ۴ میلیون و ۳۱۰ هزار تن محموله ؛ از قبیل گندله ، کنستانتره ، کانتینر و … در این اداره کل تخلیه شده که نسبت به سال ۹۴ ، ۸۵ درصد افزایش داشته است.
داودی در ادامه افزود :هر شبانه روز ۳۲ رام قطار مسافری در محدوده این اداره کل تردد می کنند که ظرفیت این قطارها بالغ بر ۱۳ هزار نفر مسافر است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز استان در ایام نوروز سال جاری، یک رام قطار مسافری در مسیر یزد- مشهد و بالعکس اضافه و موجب افزایش ۱۰۰ در صدی ظرفیت جابه جایی مسافر در این مسیر شد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.