صفحه اصلی / قطعی برنامه‌ریزی‌شده آب و برق در قم نداریم

قطعی برنامه‌ریزی‌شده آب و برق در قم نداریم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، مهندس "علی‌جان صادق‌پور"در دیدار مدیران صنعت آب و برق قم با آیت‌الله وحید خراسانی از آب و برق به عنوان ضرورت‌های نخست زندگی مردم و از زیرساخت‌های مهم توسعه یاد کرد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور انتقال آب از فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری به قم با احداث تأسیسات مختلف ابراز داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر قطعی آب و برق برنامه‌ریزی‌شده به علت کمبود در قم نداریم.
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در قم با بیان اینکه در حال حاضر آب بخش عمده‌ای از شهر قم، شهرها و روستاهای تابعه کاملاً شیرین است، خاطرنشان کرد: بسیاری از روستاهای استان نیز از آب شرب بهره‌مند شدند و اگر مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تأسیسات موجود پاسخگوی نیاز شهر است.
وی یادآور شد: در تلاش هستیم با تکمیل رینگ شرقی آب شهر و همچنین احداث تصفیه‌خانه جدید آب در کنار تصفیه‌خانه فعلی، زمینه شیرین شدن کامل آب قم را فراهم آوریم.
صادق‌پور در ادامه با تأکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از آب و برق اظهار داشت: اگر در مصرف آب و برق صرفه‌جویی لازم صورت نگیرد نیازمند ایجاد تأسیسات جدید هستیم که نیازمند هزینه و زمان زیادی است.
وی در عین حال با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال گفت: با همراهی و همیاری مردم می‌توانیم گام بزرگی در تحقق شعار امسال در صنعت آب و برق برداریم.
آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی نیز در این دیدار خطاب به مدیران صنعت آب و برق قم گفت: کار شما کار پربرکتی است که امیدواریم در همه امور موفق باشید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.