صفحه اصلی / صدور جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر ۶۲ درصد افزایش یافت

صدور جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر ۶۲ درصد افزایش یافت

حسن بحرینی عصر امروز در نشست با فعالان اقتصادی، صنعت‌گران و معدن‌کاران استان بوشهر با بیان اینکه سال گذشته واحدهای تولیدی برای رونق تسهیلات بانکی دریافت کردند اظهار داشت: سال گذشته ۱۲۵ واحد صنعتی و کشاورزی تولیدی برای رونق تولید تسهیلاتی به میزان ۸۳۹ میلیارد ریال دریافت کردند.
وی با بیان اینکه ۱۵۷ واحد تولیدی به صورت مستقیم از بانک‌ها تسهیلات اعتباری دریافت کردند خاطرنشان کرد: ۱۵۷ واحد تولیدی نیز در راستای رفع موانع تولید به صورت مستقیم ۶۹۴ میلیارد ریال تسهیلات در گردش از بانک‌های استان بوشهر دریافت کردند.
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در مجموع  282 واحد تولیدی و صنعتی استان بوشهر سال قبل یک‌‌هزار و۵۳۳ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید و رفع موانع تولید دریافت کردند.
بحرینی از افزایش صدور جواز تاسیس واحدهای تولیدی و صنعتی خبرداد و گفت:  سال گذشته ۲۴۳ جواز تاسیس برای واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر صادر شد که نسبت به سال ماقبل آن ۶۲ درصد افزایش دارد.
وی با بیان اینکه تمایل به سرمایه‌گذاری در این واحدهای صنعتی یک‌هزار و ۸۴۴ درصد افزایش یافته است  افزود: در صدور جواز بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی  استان بوشهر سال گذشته نسبت به ما قبل آن ۷۳ درصد افزایش یافته و این در حالی است که چند واحد صنعتی در استان بوشهر امسال افتتاح می‌شود.
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر  افزود: امسال متانول کاوه، پتروشیمی مرجان، سیمان مند دشتی و کارخانه کربنات اکباتان در شهرهای مختلف استان بوشهر افتتاح می‌شود.
بحرینی با بیان اینکه ۱۸ واحد تولیدی در استان بوشهر راکد هستند تصریح کرد: امسال ۵۴ واحد صنعتی کوچک و متوسط که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تکمیل و وارد چرخه تولید می‌شوند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.