صفحه اصلی / تبلیغ فیلم سینمایی حمایت از تولید ملی است

تبلیغ فیلم سینمایی حمایت از تولید ملی است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایرنا، در متن بیانیه‌ شورای صنفی نمایش که روز شنبه انتشار یافته، آمده است: سینمای ایران سینمایی‌ست که توانسته بر مرتفع‌ترین قله‌های سینمایی جهان بایستد و نماینده‌ای شایسته برای کشوری باشد که سال‌هاست مرکز توجه قدرت‌های بزرگ جهان است. 
«سینما پرچمدار فاخرترین و ارزشمندترین آثار فرهنگی دنیای امروز است و مخاطب این فرهنگ عموم مردم جامعه … خوب می‌دانیم رسانه‌ای که با سرمایه ملی و بودجه عمومی اداره می‌شود، رسالتش ارتقا و تکثیر فرهنگ برای همه‌ ملت و عموم مردم است، جای تبعیض و اینکه هر روز خطوط قرمزی جدید را برای همراهی تلویزیون و سینما تعریف کنیم باید دست هم را گرم بفشاریم و فراموش نکنیم تبلیغ سینما و فیلم‌های سینمای ایران حمایت بی‌چون و چرا از تولید ملی و داخلی‌ست.
در ادامه این بیانیه آمده است: چرا که در سال‌های اخیر حمایت از تولید ملی و داخلی همواره مورد تأکید و اهمیّت از سوی مقام معظم رهبری بوده و هست. برای فیلم‌های اکران نوروزی یا تبلیغ نداشتیم و اگر در مواردی هم داشتیم کم بود و دیر هنگام ..! با تمام این شرایط جبری …حضور گسترده و پرشور مردم عزیز در در ایام نوروز در سینماها می‌ستائیم،این حضور سرشار از شوق تعبیری روشن از همدلی و مهربانی بود که قدردان آن هستیم.
بیانیه شورای صنفی نمایش تاکید می کند: جا دارد از همکاری، حضور و میزبانی سینماداران گرامی و دست اندرکاران سینماها که سانس‌های فوق العاده آنها تا نیمه شب و حتی در بعضی از موارد تا دم صبح ادامه داشت، تشکر و قدردانی ویژه را داشته باشیم. دست در دست هم دهیم به مهر که رونق و سربلندی سینمای ایران باعث عزّت و مدال افتخارش بر گردن همه‌ ایران و ایرانی‌ست.
به گزارش ایرنا در اکران نوروزی امسال، ۶ فیلم «گشت ۲»،«ماجرای نیمروز»،«آباجان»،«خوب، بد، جلف»،«یک روز بخصوص» و «سه بیگانه» به نمایش در آمدند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.