صفحه اصلی / مشخصات گوشی شیائومی می ۶ فاش شد

مشخصات گوشی شیائومی می ۶ فاش شد

شیائومی همیشه محصولات میان‌رده و پایین‌رده‌ی خوبی معرفی کرده، با این وجود انتظار برای گوشی‌های هوشمند رده‌بالای این کمپانی در بین علاقه‌مندان به این برند بیشتر است. بر اساس خبرها و شایعات مختلف، احتمالا شیائومی به‌زودی دو گوشی هوشمند رده بالا به‌ نام‌های شیائومی می ۶ و شیائومی می ۶ پلاس معرفی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود پس از رونمایی از این دو دستگاه، شیائومی گوشی می‌میکس ۲ را هم معرفی کند.
شاید کدنام Sagit برای بسیاری از کاربران معنی و مفهوم خاصی نداشته باشد؛ ولی با توجه به مشخصاتی که به‌تازگی در جی‌اف‌ایکس بنچ فاش شده است، پیش‌بینی می‌شود این مشخصات مربوط به مدل معمولی می ۶ باشد.
گوشی‌ شیائومی می ۶ همانند دو گوشی می ۵ و می ۵ اس، از نمایشگری ۵.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره خواهد برد. البته برخلاف می ۵ و می ۵ اس که به ترتیب از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می‌برند، گوشی شیائومی می ۶ به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز شده است. فقط باید منتظر باشیم تا ببینیم سامسونگ و کوالکام دقیقا چه زمانی اجازه‌ی استفاده از این پردازنده‌ی ۱۰ نانومتری را برای شیائومی صادر خواهند کرد. بد نیست اشاره کنیم که این چیپ‌ست شامل هشت هسته‌ی ۲.۴ گیگاهرتری است و از پردازنده‌ی گرافیکی آدرینو ۵۴۰ بهره می‌برد.
بر اساس اطلاعاتی که از جانب یکی از منابع معتبر چینی در مورد گوشی مورد بحث منتشر شده است، انتظار می‌رود این محصول در دو مدل با رم ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی عرضه شود. حافظه‌ی داخلی این دو مدل به ترتیب ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی و جلویی می ۶ به ترتیب ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی است. هر دو دوربین امکان فیلم‌برداری با کیفیت یو اچ‌دی (۴K) را ارائه می‌دهند. بدین ترتیب، بر اساس مشخصات فاش شده در بنچمارک جی‌اف‌ایکس بنچ، به نظر می‌رسد شیائومی از دوربین دوگانه در گوشی‌ هوشمند می ۶ استفاده نخواهد کرد.
 
نظر شما در این مورد چیست؟ 

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.