صفحه اصلی / نشت یابی فوری شبکه های گازرسانی در روستاهای کانون زلزله

نشت یابی فوری شبکه های گازرسانی در روستاهای کانون زلزله

به جهت پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی در شرایط پس از زلزله تاکید کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی لحظاتی پیش در جلسه کمیته بحران این شرکت با اشاره به وقوع زمین لرزه پیش از ظهر امروز در استان اظهار کرد: به لطف خدا و وجود بارگاه شریف رضوی تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخریب شبکه و یا نشت جدی گاز در سطح استان گزارش نشده است.
وی با تاکید بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر کارکنان شرکت گاز در مواجهه با حوادث غیرمترقبه دستور داد: در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات نشت یابی در روستاهای کانون مرکز زلزله و شهرستان مقدس مشهد انجام تا احتمال بروز هرگونه حادثه مرتبط با گاز طبیعی به صفر برسد.
وی  ادامه داد: ببیشترین حجم اعلامی تخریب در سطح روستاهای سرخس گزارش شده که این مهم نیازمند بررسی فوری ایستگاههای گازرسانی، حوضچه ها و شیرهای گاز این مناطق است.
وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خوب واحدهای مختلف شرکت گاز استان در بحث مدیریت بحران، از تمام همشهریان گرامی خواست کرد تا در اسرع وقت نسبت به کنترل اتصالات گاز، دودکش بخاری و آبگرمکن خانگی خود اقدام کنند.
در ادامه عباسعلی بیدار جانشین کمیته بحران شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: هم اکنون بیش از دهها تیم  نشت یابی در سطح روستاهای استان مشغول فعالیت هستند و چندین تیم معین امداد گاز نیز از مشهد به سمت شهرستانهای کانون زلزله اعزام شده اند. 
یادآور می شود؛ پیش از ظهر امروز زلزله ای به قدرت شش ریشتر مشهد مقدس و برخی از شهرستانهای استان خراسان رضوی را لرزاند.
 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.