صفحه اصلی / کمالوند: کی‌روش بزرگترین مربی‌ای بوده که به آسیا آمده است

کمالوند: کی‌روش بزرگترین مربی‌ای بوده که به آسیا آمده است

فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: هدف‌گذاری باشگاه و هیات مدیره برای لیگ شانزدهم، حضور در بین ۶ تیم نخست جدول رده‌بندی بود. فاصله کنونی ما با تیم چهارم جدول سه امتیاز است و اگر روند رو به رشدمان را حفظ کنیم به این رتبه می‌رسیم. صرف نظر از بازی آخرمان مقابل صبای قم، روند خوبی داشتیم و هیات مدیره از تیم راضی است.
سرمربی گسترش فولاد تبریز اضافه کرد: در ۵ بازی باقی مانده می‌توانیم به بالای ۴۰ امتیاز برسیم. معتقدم هر کس به این حد نصاب برسد، جزو ۶ تیم برتر لیگ خواهد بود. سه بازی خانگی پیش روی‌مان ا ست و با توجه به شرایط فکر می‌کنم، بتوانیم ۴۰ امتیاز را کسب کنیم. نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی داریم اما اولویت کنونی باشگاه این موضوع نیست. اولویت مان این است که بتوانیم آینده‌سازی کنیم. از ابتدای فصل که بازیکنانی مانند نیما مختاری را به بازی گرفتیم و برای فصل آینده تیم جوان‌تری خواهیم داشت. در این فصل هم میانگین سنی تیم را پایین آوردیم.
او تاکید کرد: علاوه بر حفظ هویت، تیم‌مان را جوان‌تر می‌کنیم و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی خواهیم داشت. این قول را می‌دهم که گسترش فولاد در سال‌های آینده جزو تیم‌های قدرتمند لیگ برتر خواهد بود.
فراز کمالوند خاطرنشان کرد: ما تنها تیم شهرستانی بدون تماشاگر هستیم که بدون حمایت هوادار توانسته‌ایم این امتیازات را کسب کنیم و اگر مردم آذربایجان دوست دارند یک تیم قدرتمند دیگر در کنار تراکتورسازی داشته باشند باید حمایت بیشتری از ما انجام بدهند. ما امسال فقط در دو بازی خارج از خانه مغلوب شدیم و به قول آقای برانکو تیم گسترش فولاد سازماندهی بسیار خوبی دارد. من موهایم سفید شده ولی پیر نشده ام و در تیم ما مسائل انضباطی حرف اول را می‌زند.
وی با تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال بیان کرد: تبریک ویژه‌ای به آقای تاج و کارلوس کی‌روش دارم که تیم ملی ما در آستانه جهانی شدن قرار گرفته است. این روزها وقتی بازی‌های تیم ملی را می‌بینم از بازی بازیکنان جوان لذت می‌برم و معتقدم کی‌روش بزرگترین مربی بوده که تاکنون به قاره آسیا آمده است.
سرمربی گسترش فولاد در پایان گفت: تنها اولویت من باقی ماندن در گسترش فولاد است و تا زمانی که مدیران باشگاه مرا بیرون نکرده‌اند در این تیم می‌مانم و تصمیم به بازگشت به تراکتور را ندارم و ایمان دارم که بهترین گزینه برای هدایت تراکتورسازی امیر قلعه‌نویی است.

همچنین مطالعه کنید:

داخلی سازی ۹۰ درصد از تجهیزات توسط شرکت های دانش بنیان

به گزارش کسب و کار نیوز ، ارسلان رحیمی مدیر عامل خطوط لوله و مخابرات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.