صفحه اصلی / طاهری: باید در آسیا هم پیروز شویم/ هواداران ۶۰۰ میلیون به باشگاه کمک کردند

طاهری: باید در آسیا هم پیروز شویم/ هواداران ۶۰۰ میلیون به باشگاه کمک کردند

علی‌اکبر طاهری درباره پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان و نزدیک شدن به جام قهرمانی لیگ برتر اظهار کرد: از خوشحالی هواداران خوشحالم. ما باید همه بازی‌ها را به همین منوال به پایان برسانیم. باید در آسیا هم به پیروزی برسیم تا خوشحالی هواداران کامل شود.
او درباره تبلیغ سامانه هواداری این تیم در شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: ما این کار را انجام نداده‌ایم. باشگاه در جریان این موضوع نیست اما از این سامانه خواستیم که این کار را تکرار نکنند و از آن جلوگیری به عمل آید.
طاهری درباره وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس و میزان بدهی این تیم گفت: بخشی از بدهی های ما به بازیکنان و مربیان سابق باشگاه باز می گردد که از گذشته از ما شکایت کرده اند و یا اکنون درباره این پرونده ها رای صادر شده است. از طرفی ما مطالباتی هم داریم و در یکی دو سال گذشته با این موارد کلنجار رفته ایم تا به بهترین شکل ممکن مدیریت شود.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا درباره میزان کمک‌های مردمی هواداران به این باشگاه شفاف سازی نمی‌شود گفت: ما در این باره شفاف سازی کرده‌ایم و میزان کمک هواداران روی سایت باشگاه اعلام شده است. فکر می‌کنم رقم کمک مالی هواداران در حدود ۶۰۰ میلیون تومان باشد. از طرفی کمک‌هایی که از سوی سامانه هواداری هم انجام می شود مربوط به هواداران تیم‌مان است. بخشی از هواداران خواستار این موضوع بودند که کمک‌های مالی خود را مستقیما به حساب باشگاه واریز کنند. با توجه به اینکه یک تیم دولتی هستیم باید شماره حساب لازم تهیه می‌شد. ما هم شماره حساب را روی سایت باشگاه گذاشتیم و هواداران به ما کمک کردند.
او درباره وضعیت شکایت مانوئل ژوزه از باشگاه پرسپولیس در فیفا نیز گفت: شما خبرنگاران بهتر از من در این باره اطلاع رسانی می کنید اما هنوز این شکایت به مرحله صدور حکم ختم نشده است و زمانی که ما نتوانیم به حکم صادر شده عمل کنیم مشمول حکم‌های دیگر هم می‌شود. از گذشته این حکم‌ها وجود داشته اما ما همیشه آنها را مدیریت کرده‌ایم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.