چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / افتتاح شش پروژه راهسازی به طول ۴۵ کیلومتر در خراسان جنوبی

افتتاح شش پروژه راهسازی به طول ۴۵ کیلومتر در خراسان جنوبی

 خبر داد و گفت: ۱۶ طرح اقتصاد مقاومتی به طول ۱۹۹ کیلومترمربع در استان خراسان جنوبی وجود داشته است که از این مقدار ۱۴۱ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، امیر امینی با بیان اینکه یکی از نکات مثبت دولت تدبیر و امید در خراسان جنوبی رشد طرح‌های احداثی در حوزه راه‌های استان بوده است، اظهار کرد: این رشد در سال‌های ۹۳ و ۹۴ معادل ۱۰۰ درصد بوده است.
وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید موفقیت‌های بسیار خوبی در حوزه افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم، گفت: در استان خراسان جنوبی ۲۲ طرح به طور مشترک و اختصاصی به طول هفت هزار و ۷۰۰ کیلومترمربع در دست اجرا است. علاوه بر این ۱۷۰ کیلومتر و ۴۲۸ کیلومتر باند دوم و بزرگراه و ۱۱۱ کیلومتر راه اصلی نیز در دست اجرا است.
امینی افزود: ۱۶ طرح اقتصاد مقاومتی به طول ۱۹۹ کیلومترمربع در استان خراسان جنوبی وجود داشته است که از این مقدار ۱۴۱ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است. همچنین از احداث ۱۰۰ کیلومتر راه که در سفر قبلی رئیس‌جمهور به خراسان جنوبی مصوب شده بود ۸۱ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.
وی در پایان به افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در سفر ریاست محترم جمهور به خراسان جنوبی در نوروز ۹۶ اشاره نمود که شامل ۱۱۷ کیلومتر باند دوم و بزرگراه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان و ۲۰ کیلومتر راه اصلی بااعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان بود که به‌صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.