صفحه اصلی / دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با استاندار و امام جمعه مشهد

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با استاندار و امام جمعه مشهد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، مهندس سید حمید فانی در این دو دیدار با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با عنوان " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" گفت: کارکنان شرکت گاز استان امسال نیز همانند سالهای گذشته با توکل بر خداوند متعال با توام قوا در مسیر تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت خواهند کرد.
این مقام مسول در ادامه کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی را در حکم خادمان حضرت امام هشتم (ع) معرفی کرد و افزود: امیدواریم تلاش های کارکنان خدوم مجموعه گاز استان در بحث محرومیت زدایی و توسعه متوازن نعمت گاز در اقصی نقاط استان پهناور خراسان رضوی خوشنودی امام رئوف را در پی داشته باشد.
فانی در ادامه به بیان گوشه‌ای از اقدامات شرکت گاز خراسان رضوی در طول سال ۹۵ پرداخت و اضافه کرد: طی برنامه ریزی های انجام شده در سال جدید عملیات گازرسانی به قریب ۵۰۰ روستای استان آغاز خواهد شد.
علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و آیت ا… سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد نیز در ادامه این دو دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق روز افزون برای خدمتگذاران مردم، از اقدامات شرکت گاز استان تقدیر و تشکر کردند

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.