صفحه اصلی / امیررضا غلامی ، صاحب عنوان قهرمانی در مسابقات اورآسیایی کشور آدربایجان شد

امیررضا غلامی ، صاحب عنوان قهرمانی در مسابقات اورآسیایی کشور آدربایجان شد

به گزارش کسب و کار نیوز امیررضا غلامی ،جوان ۱۷ ساله ایزدشهری در رشته " ورزشی کونگ فو تو آ " فعالیت می کند و در واپسین روزهای سال ۱۳۹۵ توانست بار دیگر برای استان مازندران و شهرستان نور افتخارآفرینی کند.
مراسم استقبال از امیررضا غلامی کونگ فو کار ایزدشهری ، که صاحب عنوان قهرمانی در مسابقات اوراسیایی در کشور آدربایجان (باکو ۲۰۱۷) شد ،با حضور مردم و ورزشکاران با شور خاصی برگزار گردید.
غلامی ، ۷ سال است که با مربیگری استادبهمنی در رشته کونگ فو توآ به فعالیت می پردازد و ضمن عضویت در تیم ملی ، چندین دوره پیاپی در مسابقات کشوری و استانی  به مقام قهرمانی دست یافته است و در این دوره اولین بازی ملی خود را به انجام رسانده است.
مشکلات مالی و حمایتی و نبود اسپانسر یکی از مشکلات عمده ورزشکاران این رشته است زیرا تمام هزینه های مربوط به آن با خود ورزشکار میباشد؛
آب آوردگی مفاصل ، شکستگی ساق پا ، پاره شدن مینیکس دست و پا و کش آمدن تاندوم پا از آسیب های عمده جسمی و گاه جبران ناپذیر این رشته برای ورزشکاران می باشد .
امیررضا غلامی در پایان به خبرنگار ما گفت: برای کسب مهارت های جدید و ثابت نگه داشتن این مقام در سطح جهانی، به تمرین هایم به طورمستمر و جدی ادامه خواهم داد.

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.