صفحه اصلی / رضاییان رسما از پرسپولیس کنار گذاشته شد

رضاییان رسما از پرسپولیس کنار گذاشته شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از "ورزش سه"، علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه امروز با رامین رضاییان که از سوی برانکو ایوانکوویچ اخراج و در اختیار باشگاه قرار گرفته بود اعلام کرد: ما با رضاییان در رابطه با این مسئله صحبت کردیم که ایشان در بحث فنی کمی مشکل دارد و باید شرایط انتقالش به باشگاه دیگر را فراهم کنیم تا بتواند تمرین‌هایش را در آن باشگاه ادامه دهد.
طاهری در خصوص جلسات امروز برگزار شده بین او و برانکو ایوانکوویچ و همچنین رامین رضاییان گفت: ما از صبح دو جلسه را برای موضوعات مختلف برگزار کردیم که جلسه اول با هیات مدیره به منظور هماهنگی برای فروش بلیت‌ها و همچنین خروج هواداران از ورزشگاه بود. جلسه دوم از زمان رسیدن برانکو به باشگاه بود که از حدود ساعت ۲ برگزار شد. در این جلسه رامین رضاییان نیز حضور داشت و ما با او در رابطه با این مسئله صحبت کردیم که ایشان در بحث فنی کمی مشکل دارد و باید شرایط انتقالش به باشگاه دیگر را فراهم کنیم تا بتواند تمرین‌هایش را در آن باشگاه ادامه دهد.
وی با اعلام قعطی قطع همکاری این باشگاه با رامین رضاییان گفت: این امکان میسر نشد که ما کارمان را با او ادامه دهیم و او باید برای رفتن به تیم‌های دیگر روال قانونی را طی کند و پس از فسخ قرارداد با باشگاه ما می‌تواند در هر تیمی که خواست به میدان برود.
طاهری با اشاره به پادرمیانی برخی از پیشکسوتان باشگاه در این خصوص گفت: از قبل هم این مباحث وجود داشت و فضاسازی شده بود که این اتفاق بیفتد اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که این امکان میسر نشد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.