صفحه اصلی / شرکت ملی حفاری ایران حفاری و تکمیل ١٩٣ حلقه چاه در کارنامه سال ٩۵ ثبت کرد

شرکت ملی حفاری ایران حفاری و تکمیل ١٩٣ حلقه چاه در کارنامه سال ٩۵ ثبت کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، ناصر قلی پور، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران این خبر را اعلام کرد و افزود: تکمیل ۵٠ حلقه از این چاه‎ها ٧۴٢ روز زودتر از برنامه پیش بینی شده تحقق یافته است.
وی گفت: این شرکت ٧۴ دکل حفاری در اختیار دارد که اکنون ۶٨ دکل در موقعیت‎های عملیاتی از جمله میدان‎های مشترک در حال حفر چاه‎های توسعه‎ای، توصیفی، اکتشافی و تعمیری تکمیلی هستند.
به گفته قلی‎پور، هم اکنون ١٠ دستگاه حفاری خشکی و ٢ دستگاه دریایی این شرکت در پروژه‎های حفاری در میدان‎های مشترک نفتی آزادگان جنوبی، آذر و فاز ١۴ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی در مدار عملیات قرار دارد و ۵۶ دکل حفاری خشکی و دریایی نیز در دیگر مناطق عملیاتی مشغول به‌کار است. پنج دکل نیز در برنامه تعمیرات دوره‎ای (اورهال) در سایت بازسازی شرکت قرار دارد.
تکمیل نخستین حلقه چاه نفتی در سال ٩۶
مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به پایان عملیات حفر و تکمیل نخستین حلقه چاه نفتی در سال جدید، عنوان کرد: این چاه توسعه‎ای (جدید) در میدان نفتی پارسی در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حفر و تکمیل شده است.
وی افزود: عملیات حفاری چاه شماره ٨٨ پارسی از اواسط مهرماه سال گذشته آغاز و پنجم فروردین ماه امسال به پایان رسید و تحویل کارفرما شد.
قلی پور با بیان این‌که کار در صنعت حفاری تعطیلی ندارد، تصریح کرد: تلاشگران این عرصه در مناطق عملیاتی خشکی و دریایی در اقصی نقاط نفتخیز کشور در هفت روز نخست سال ٩۶ موفق به حفر پنج هزار و ۴٧١ متر چاه های نفت و گاز شدند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.