صفحه اصلی / ۱۲۲۰ تن میوه در استان سمنان توزیع شد

۱۲۲۰ تن میوه در استان سمنان توزیع شد

 و گفت: ۱۲۸ تن گوشت منجمد نیز در این ایام توزیع شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر، سید حسن میرعماد در خصوص تامین و توزیع میوه شب عید در سال جاری ضمن بیان اینکه برای تنظیم بازار میوه شب عید و رفع نگرانی مردم استان سمنان بابت تامین میوه ، به میزان ۹۰۲ تن پرتقال و ۳۱۷ تن سیب قرمز و زرد تا کنون توزیع شده است، افزود: میوه امسال با قیمت واحد هر کیلو پرتقال و سیب ۳۹ هزار ریال به دست مصرف کنندگان رسید.
وی اضافه کرد: مباشر تامین میوه شب عید سال جاری سازمان تعاون روستایی استان و کار توزیع میوه از سوی مباشریان توزیع از جمله سازمان تعاون روستائی استان، اتحادیه شرکت تعاونی روستائی شهرستان ها، میادین میوه و تره بار و صنوف در سطح استان انجام می پذیرد.
عرضه ۲۶ تن گوشت قرمز و ۱۰۲ تن مرغ منجمد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین از عرضه ۲۶ تن گوشت قرمز منجمد و ۱۰۲ تن مرغ منجمد در سطح استان خبر داد و با اشاره به فعالیت مستمر اکیپ تامین و توزیع اقلام مذکور در ایام تعطیلات گفت: با توجه به اهمیت و نیاز مردم عزیز استان و لزوم قرار گرفتن این دو کالای مهم در سبد غذائی آنها با کیفیت و قیمت مناسب، عرضه و توزیع آن در حال انجام است.
میرعماد با اشاره به اینکه تا کنون ۲۶ تن گوشت منجمد و ۱۰۲ تن مرغ منجمد توزیع شده است، خاطر نشان کرد: نگرانی بابت تامین گوشت یا مرغ در بازار وجود ندارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز توزیع جبرای خرید آن با قیمت مناسب اقدام کنند.
وی همچنین از توزیع برنج در سطح استان سمنان فراتر از مقدار سهمیه معرفی شده خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته در این زمینه برای آرامش و تعادل بازار و جلوگیری از کمبود و افزایش قیمت به خصوص در ایام تعطیلات و رفاه حال شهروندان توزیع برنج به صورت بسیار مطلوبی صورت پذیرفته است.
۱۶۹ تن شکر در استان سمنان توزیع شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه مقدار سهمیه اختصاص یافته به استان ۲۵۰ تن بوده است، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته بیش از ۵۰۰ تن برنج هندی و ۱۸۰ تن برنج سفید تا کنون توزیع شده است.
 در پایان یادآور شد: مقدار سهمیه معرفی شده شکر در استان سمنان نیز ۳۲۰ تن بود که با توجه به نیاز و کشش بازار و در خواست متقاضیان تا کنون ۱۶۹ تن آن توزیع شده است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش روند رسوب کالا در بنادر با ورود دستگاه قضا

به گزارش کسب وکار نیوز ، جلیل اسلامی، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.