صفحه اصلی / روزهای فوق‌العاده داوری در بیله فلد

روزهای فوق‌العاده داوری در بیله فلد

دانیال داوری قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ شرایط بسیار خوبی داشت اما بعد از دعوت شدن به تیم ملی و خط خوردن از لیست این تیم روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشت تا جایی که نه در رده ملی و نه در رده باشگاهی موفق نشد نمایش خوب خود را تکرار کند و در سال های گذشته چه در لیگ سوییس و چه آلمان همیشه نیمکت نشین بوده است.
اما دانیال داوری از ابتدای لیگ فصل گذشته با آرمینیا بیله فلد قرارداد امضا کرد تا بتواند در این باشگاه دوباره به روزهای خوبیش برگردد. هرچند در ابتدا این بازیکن جایی در ترکیب ثابت تیمش نداشت اما هم اکنون دو هفته است که جف سیبنه به عنوان سرمربی بیله فلد معرفی شده است و در طول این ۲ هفته شرایط داوری کاملا تغییر کرده است.
داوری دو هفته پیش در بازی با نورنبرگ برای اولین بار در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت و با وجود شکست یک بر صفر از مجله کیکر نمره خوب ۳.۵ را گرفت و در بازی با کایزرسلاترن هم که با پیروزی ۲ بر صفر بیله فلد همراه شد داوری از این مجله نمره ۲.۵ گرفت.
سرمربی بیله فلد در پایان بازی با کایزرس لاترن به شبکه اسکای اسپورت گفت: بهترین بازیکن من در این بازی داوری بود. او در ۲ بازی گذشته توپ های خوبی مهار کرده است و در گل خیلی خونسرد و مطمئن عمل می کند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.