صفحه اصلی / بیشتر جاده های کشور لغزنده است

بیشتر جاده های کشور لغزنده است

محدوده هزار چم و محور هراز محدوده امامزاده هاشم شاهد هستیم.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر، ،سرهنگ نادر رحمانی درخصوص «آخرین وضعیت راه‌های کشور»، اظهار داشت: در حال حاضر کاهش دید راننده و مه‌گرفتگی را برای محورهای سواد کوه، محدوده گدوک، کندوان محدوده هزار چم و محور هراز محدوده امامزاده هاشم شاهد هستیم.
وی ادامه داد: در محور قوچان – درگز، مه‌گرفتگی را شاهد هستیم؛ ضمن اینکه رانندگان باید در مه گرفتگی سرعت خود را ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر محدود کنند چرا که توانایی کنترل در مسیر سخت است و باید از چراغ‌های مه‌شکن استفاده شودد.
سرهنگ رحمانی افزود: محورهای دارای بارش باران شامل «استان‌های اصفهان»،‌ «هرمزگان» و «قم» هستند که در اکثر محورهای آن همراه با بارش باران است
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: محور گرمسار- سمنان، انار- یزد، بافت- کرمان، در استان کرمان، یزد- نائین در استان یزد و محور باغچه – تربت حیدریه در خراسان رضوی دارای سطوح لغزنده هستند.
وی با تاکید بر دقت بیشتر رانندگان در رانندگی در این مسیرها متذکر شد: در سطوح لغزنده مسافت ترمزگیری افزایش پیدا می‌کند و باید فاصله طولی با خودروهای جلو را بیشتر کرد؛ چرا که راننده برای ایستادن به فضا و مساحت کافی احتیاج دارد.
سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: مسیر یکطرفه‌ای در حال حاضر در کشور نداریم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.