صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مجتبی کبیری: «اتاق ساکت» منتشر می‌شود

«مجتبی کبیری» در دهه 80 موسیقی پاپ ایران قدم در این عرصه گذاشت و آلبومی موفق به نام «ساز مخالف» با ترانه‌هایی از «مریم حیدرزاده» و آهنگسازی «پدرام کشتکار» عرضه کرد اما پس از گذشت یک دهه، این خواننده سابقا پرکار موسیقی پاپ نیز همانند دیگر خوانندگان هم‌نسل خود کم‌کار و کم‌رنگ شد تا که خبر می‌رسد قصد دارد آلبومی جدید به بازار عرضه کند و در پی آن در تهران و سایر شهرهای ایران کنسرت بگذارد.
«مجتبی کبیری» درباره آلبوم جدیدش به موسیقی ما گفت: « آلبوم جدید من «اتاق سکوت» نام دارد که تمام مجوزهای لازم برای انتشارش کسب شده و هم‌اکنون چاپ شده و آماده پخش است. قرار بود که قبل از ایام عزاداری ماه محرم آلبوم منتشر شود که به سبب برخی از مشکلات، اتفاقات نابه‌هنگام و همین‌طور نزدیک شدن به ماه محرم و تغییر روحیه مردم در این ایام، تصمیم گرفتیم که این آلبوم را در اواسط ماه صفر توسط شرکت پحش «هنرنمای پارسیان» منتشر کنیم.»
او در ادامه نیز عوامل آلبوم خود با نام «اتاق سکوت» را این‌چنین معرفی کرد: «ترانه‌های این آلبوم توسط «سحر تقدسی»، «محمد پسیانی»، «محمد اولیایی»، «حامد صمغ آبادی» و... سروده شده‌اند. در بخش موسیقی نیز چندین قطعه را خودم آهنگسازی کردم بقیه ملودی‌ها و همچنین تنظیم‌های قطعات آلبوم از دوستانی همچون «محمدرضا جوادی» (ماماریزا)، «بهروز علیاری»، «هومن آزما»، «شهاب اکبری»، برادرزاده‌ام «محمد کبیری» و... یاری گرفتم.»