صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سیاوش بختیاری‌زاده: نماینده‌گان مجلس خوزستان حق مردم را مطالبه کنند

سیاوش بختیاری‌زاده: نماینده‌گان مجلس خوزستان حق مردم را مطالبه کنند

مربی پیشین نفت مسجدسلیمان می‌گوید در حالی که ۹۰ درصد از درآمدهای ایران از خاک خوزستان است، چرا شرکت نفت در زمینه ورزش‌های حرفه‌یی حق هزینه کردن ندارد؟

سیاوش بختیاری‌زاده

به گزارش کسب و کار نیوز اظهار کرد: در این چند سال گذشته تیم‌های زیادی از جنوب کشور به لیگ برتر آمدند اما فقط و فقط به علت نبود مدیران کارآمد ورزشی نتوانسته‌اند قدرتمند ظاهر شوند. همان‌طور که چهارسال پیش دیدیم نفت مسجد سلیمان به لیگ یک سقوط کرد چرا که در کنار کادرفنی خوب و کار آمد، یک تیم مدیریتی خوب وجود نداشت. ما باید بدانیم که به لیگ برتر آمدن آسان است اما در لیگ ماندن سخت است.

او در ادامه گفت: از هفته بیستم لیگ یک مشخص بود که تیم نفت مسجدسلیمان قرار است که به لیگ برتر صعود کند اما چرا مسوولان از همان موقع به فکر این تیم نبوده‌اند؟

بختیاری‌زاده با اشاره به این که همه امید مردم مسجدسلیمان به این تیم فوتبال است بیان کرد: به گفته مسوولان شهرستان مسجدسلیمان زمانی که تیم فوتبال نفت در لیگ برتر حضور داشت ۴۰ درصد از بزهکاری‌های این شهرستان کم شده بود. مردم این شهرستان که کوه و جنگل و سد ندارند. تمام دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین فوتبال است.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: ۹۰ درصد از درآمدهای اقتصادی کشور از استان خوزستان است. چرا در مجلس قانون می‌گذارند که نباید شرکت نفت در زمینه ورزش‌های حرفه‌یی هزینه نکند. چرا این ۱۸ نماینده استان خوزستان صدای‌شان در نمی‌آید؟ ما از نمایندگان استان انتظار داریم که حق مردم را مطالبه کنند.

او در ادامه گفت: با این وجود شرکت‌هایی که با شرکت نفت قراردادهای چند ۱۰۰میلیاردی می‌بندند، می‌توانند گزینه‌های خوبی برای اسپانسری تیم نفت مسجدسلیمان باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.