صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / بلوبانک، جزییات آخرین کمپین خود را منتشر کرد/۶.۲ درصد از برنده‌ها تنها یک امتیاز داشتند
بلوبانک، جزییات آخرین کمپین خود را منتشر کرد/۶.۲ درصد از برنده‌ها تنها یک امتیاز داشتند

بلوبانک، جزییات آخرین کمپین خود را منتشر کرد/۶.۲ درصد از برنده‌ها تنها یک امتیاز داشتند

کسب و کار نیوز- «هر سه میلیون یک شانس» عنوان ساده‌ای بود که بلو برای آخرین کمپین خود که از 17 مهر ماه شروع شد، انتخاب کرد. در قرعه‌کشی این کمپین هر روز 30 کاربر بلو به ‌عنوان برنده‌های کمپین معرفی می‌شدند و جایزه‌های ۳۰ میلیون تومانی به حساب‌شان واریز می‌شد. این کمپین بعد از دو هفته و با 420 برنده در ۳۰ مهر، پایان یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز بر اساس اعلام روابط عمومی بلوبانک، فرایند این قرعه‌کشی، از انتخاب برنده‌ها تا واریز جوایز، به‌صورت کاملا تصادفی و سیستماتیک از طریق یک الگوریتم طراحی شده توسط تیم فنی و پروداکت بلو انجام شده است. این روشی است که بلوبانک برای همه کمپین‌های گذشته خود از آن استفاده کرده و در قرعه‌کشی‌های آینده هم همین روش را به کار خواهد برد چرا که این روش بدون دخالت عامل انسانی انجام می‌شود.

 

جزییات مسیر مدرن انتخاب برنده‌ها

نتیجه انجام فرایند قرعه‌کشی این کمپین به صورت سیستماتیک، هر شب راس ساعت ۱۲ اعلام شده تا  ۳۰  کاربر برنده در این قرعه‌کشی معرفی شوند و کمتر از ۱۲ ساعت بعد از اعلام نتایج جایزه ۳۰ میلیون تومانی خود را ساعت ۱۱ صبح روز بعد در حساب بلوبانک‌شان ببینند.

برنده‌ها چقدر امتیاز داشتند؟

در این کمپین هر سه میلیون تومان پولی که کاربران در حساب بلو داشتند معادل یک امتیاز برای‌ شرکت در قرعه‌کشی بود؛ یعنی کاربری که ۶ میلیون تومان در حسابش بود ۲ امتیاز داشت و کاربری با موجودی ۹ میلیون تومان ۳ امتیاز برای قرعه‌کشی داشت. شاید بسیاری از کاربران بلو تصور می‌کردند داشتن امتیاز بیشتر می‌تواند برنده شدن‌شان را تضمین کند اما نتیجه قرعه‌کشی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد ۶.۲ درصد از برنده‌ها فقط با یک امتیاز، یعنی با حدود ۳ تا ۵ میلیون تومان پولی  که در حساب‌شان داشته‌اند، برنده این قرعه‌کشی شده‌اند.

در میان همه این ۴۲۰ برنده ۹۱.۶ درصدشان با کمتر از ۱۰۰ امتیاز توانسته‌اند جایزه ۳۰ میلیون تومانی این قرعه‌کشی را دریافت کنند.

همان طور که در نمودار بالا می‌بینید در میان ۴۲۰ برنده کمپین «هر سه میلیون یک شانس» ۰.۷ درصد امتیازی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ داشته‌اند. ۱.۴ درصد در بازه امتیازی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ بوده‌اند و ۵.۴ درصد هم با امتیازی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ در این قرعه‌کشی برنده شده‌اند و مابقی برنده‌ها یعنی ۹۱.۶ درصد هم کمتر از ۱۰۰ امتیاز داشته‌اند.

 

 

کدام استان‌ها بیشترین تعداد برنده را داشتند؟

در این ۱۴ روز، هر روز ۳۰ نفر برنده قرعه‌کشی بلو شده‌اند و هر استان حداقل یک برنده داشته است. نگاهی به استان محل زندگی این برنده‌ها نشان می‌دهد «تهران» با ۴۴.۵ درصد برنده بیشترین تعداد برنده را در کمپین اخیر بلو داشته است. بعد از تهران هم استان البرز با ۷.۶ درصد برنده و اصفهان با ۵.۲ درصد برنده بیشترین تعداد برندگان را دارد.

برنده‌ها از کدام گروه‌های جنسیتی و در چه سنی بودند؟

بررسی برنده‌های این کمپین از نظر شاخص «جنسیت» نشان می‌دهد ۵۹.۵۲ درصد از برنده‌ها مرد  و ۴۰.۴۸ درصد از برنده‌ها زن بوده‌اند.

بررسی سن و سال برنده‌های کمپین «هر سه میلیون یک شانس» هم نشان می‌دهد که کم‌سن‌وسال‌ترین برنده بلو یکی از کاربران بلوجونیور است که فقط ۷ سال سن دارد. مسن‌ترین برنده هم ۷۵ ساله بوده است.

 

جوان‌ها خوش‌شانس‌تر بودند

آمارهای مربوط به ۴۲۰ برنده این کمپین نشان می‌دهد که در مجموع ۲۶ ساله‌ها خوش‌شانس‌تر بودند! ۲۰ نفر از مجموع برنده‌های این کمپین ۲۶ ساله بوده‌اند. سنین ۲۴ و ۲۵ سال هم هر کدام ۱۸ برنده داشته‌اند. ۱۷ نفر از برندگان هم ۲۷ ساله بوده‌اند. در میان برنده‌های این کمپین ۱۶ نفر هم متعلق به گروه ۴۰ ساله‌ها و ۳۰ ساله‌ها هستند.

 

 

 

همچنین مطالعه کنید:

فرزین: بسته ۲۰۰ همتی برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی در نظر گرفته ایم

به گزارش کسب و کار نیوز ، «محمدرضا فرزین» در نشست مشترک با رئیس، اعضای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.