صفحه اصلی / اسلایدر / وزیر جهاد کشاورزی: ذخایر استراتژیک کشور در وضعیت مطلوب قرار دارد
وزیر جهاد کشاورزی: ذخایر استراتژیک کشور در وضعیت مطلوب قرار دارد

وزیر جهاد کشاورزی: ذخایر استراتژیک کشور در وضعیت مطلوب قرار دارد

کسب و کار نیوز- وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: تولید مواد غذایی و تامین امنیت غذایی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و ذخایر استراتژیک کشور هم بیش از آن چیزی که در قوانین مدنظر بوده، موجود است و کشور از نظر امنیت غذایی در شرایط بسیار مطلوب قرار دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، غلامرضا نوری قزلجه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال تولید گندم بسیار مطلوب بوده است، اظهار داشت: محدودیت قانونی برای پرداخت مطالبات گندم کاران داریم چرا که میزان تولید گندم از سقف مقرر شده عبور کرده است.

وی توضیح داد: امسال تولید بسیار خوب بوده است از این رو میزان تولید از سقف عبور کرده و باید اصلاحیه ای صورت بگیرد و ما مجوز لازم برای پرداخت بیشتر از سقف در قانون مصوب بودجه را بدست آوریم.

نوری قزلجه اظهار داشت: پس از اصلاح مجوز پرداخت ها صورت خواهد گرفت، درحال پیگیری این موضوع هستیم تا هر چه سریعتر انجام شود البته تاکنون ۸۰ درصد مطالبات گندم کاران پرداخت شده است و بحث مطالبه تنها در مناطقی که دیرتر محصول برداشت کرده اند از جمله مناطق سردسیر کشور، بوجود آمده است. وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: بعد از رفع موانع قانونی و تامین منابع، مطالبات این گندم کاران نیز به سرعت پرداخت خواهد شد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌کل بانک مرکزی: عرضه سکه ادامه خواهد داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدرضا فرزین؛ رئیس‌کل بانک‌مرکزی درباره سیاست های این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.