صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / حضور ایرانسل در سومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)
حضور ایرانسل در سومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

حضور ایرانسل در سومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

کسب و کار نیوز- ایرانسل با تلویزیون اینترنتی لنز، در سومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، حضور دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با ارائه سرویس‌ محتوایی  لنز، مبتنی بر صوت و تصویر فراگیر، در سومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) که توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در مصلای امام خمینی(ره) تهران، میزبان بازدیدکنندگان است.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با ارائه سرویس «تلویزیون اینترنتی لنز» به عنوان بستر پخش فیلم، سریال، پخش رویداد زنده و شبکه‌های تلویزیونی، در این نمایشگاه حضور دارد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

نمایشگاه رصتا با اهدافی از جمله «اطلاع‌رسانی از آخرین دستاوردهای حوزه رسانه و ایجاد ارتباط بین شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان»، «جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، بومی و ملی»، «حمایت‌های مادی و معنوی از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر»، «ایجاد فضای رقابت رسانه‌ای بین تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان خدمات و محتوای رسانه‌ای در جهت ارتقای کیفی»، «ایجاد تعامل بین نخبگان دانشگاهی، سازمان صدا و سیما، ساترا و رسانه‌ها»، «تقویت و هدایت تولیدات نمایش خانگی و سرویس‌های مناسب و مرتبط به بازنمایی و تصویرسازی اصول بنیادین نظام جمهوری اسلامی همچون تحکیم مبانی خانواده، سبک زندگی ایرانی – اسلامی، امیدآفرینی، عزت و اقتدار ملی»، «تبیین، گسترش و نشر فرهنگ دینی و دفاع مقدس و توجه به دستاوردهای جدید علمی دانش بنیان و محیط زیست»، «بهبود روابط و تعاملات بین نهاد صدا و سیما و مجموعه خانواده و تولیدکنندگان نمایش خانگی»، «بازیابی، تشویق و توسعه مطالبات مردمی در حوزه تولید و نمایش محتوای سالم»، «بازاریابی، بازارسازی و عرضه اقتصادی تولیدات به نفع تولیدکنندگان و مشاغل مرتبط با نمایش خانگی» و… توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) برگزار می‌شود.

سکوهای دارای مجوز، معاونت‌های تولیدی صدا و سیما، شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه صوت‌و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی و فعالان این عرصه، از جمله سازمان‌ها و نهادهایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین مطالعه کنید:

بازدید مدیران سازمان برنامه و بودجه از غرفه ایرانسل در آخرین روز نمایشگاه تلکام ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز ، در چهارمین روز از برپایی نمایشگاه تلکام، غرفه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.