صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / خدمت رسانی ایرانسل به بیش از دو میلیون مشترک در ایام اربعین ۱۴۰۳
خدمت رسانی ایرانسل به بیش از دو میلیون مشترک در ایام اربعین ۱۴۰۳

خدمت رسانی ایرانسل به بیش از دو میلیون مشترک در ایام اربعین ۱۴۰۳

کسب و کار نیوز- ایرانسل با توسعه ظرفیت و زیرساخت‌های شبکه، تقویت و بهینه‌سازی پوشش رادیویی، هماهنگی و برگزاری جلسات متعدد فنی با اپراتورهای عراقی، راه‌اندازی موکب ویژه در مرز، تخفیف ‌تعرفه‌های رومینگ، ارائه بسته‌های رومینگ اینترنت، مکالمه و پیامک با تخفیف استثنایی، ارائه اینترنت رایگان، ارتباط آنلاین رایگان صوتی و تصویری در پیام‌رسان روبیکا و استقرار کارشناسان و نمایندگان ایرانسل در کشور عراق و نقاط مختلف مرزی، به زائران اربعین حسینی (ع) خدمت‌رسانی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف کمک به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به زائران میلیونی این آیین در کشور عراق و نیز در نقاط مرزی، اقدام‌های گسترده‌ای را در حوزه‌های توسعه و بهبود زیرساخت‌های ارتباطی، خدمات رومینگ با تعرفه‌های تخفیفی، ارائه بسته‌های رومینگ اینترنت، مکالمه و پیامک با تخفیف استثنایی، خدمت‌رسانی به زائران با حضور نیروهای مستقر، انجام داده است.

مجموع این اقدامات، منجر به خدمت‌رسانی به بیش از دو میلیون مشترک ایرانسلی در روزهای اول تا بیستم ماه صفر شد. همچنین طی مدت مذکور، با در نظر گرفتن تخفیف‌های استثنایی ارائه شده در بسته‌ها و تعرفه‌های رومینگ، میزان مصرف دیتا از طریق رومینگ بین‌الملل شبکه ایرانسل در کشور عراق، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته (۱۴۰۲)، ۳۵درصد افزایش داشته است.

ایرانسل با برنامه‌ریزی دقیق و پیش‌بینی استقبال گسترده مشترکان، از ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۳، توسعه زیرساخت‌های شبکه را در دستور کار قرار داد. برقراری لینک مستقیم با شبکه ارتباطی عراق از طریق شرکت ارتباطات زیرساخت و طی تفاهم‌نامه مشترک با کشور عراق، توسعه ظرفیت با اپراتورها و هاب‌های بین‌المللی، ایجاد پوشش در نقاط صفر مرزی، که از سال گذشته برای نخستین بار در دستور کار قرار گرفت، توسعه ظرفیت انتقال در مراکز ارتباطی استان‌های مرزی، اضافه کردن سایت برای تقویت پوشش رادیویی در استان‌های مرزی، اضافه کردن ۲۵ سایت جدید و به روزرسانی ۳۳ سایت در استان‌های مرزی با هدف تقویت پوشش داخلی و راه‌اندازی ۱۵ سایت سیار در پایانه‌های مرزی، از جمله موارد انجام شده است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همچنین با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین در کشور عراق، چهار بسته اینترنت رومینگ بین‌الملل و سه بسته ترکیبی اینترنت، مکالمه و پیامک را ویژه زائران اربعین در کشور عراق معرفی کرد. این بسته‌ها، با توجه به تخفیف‌های ارائه شده کاهش هزینه را برای مشترکان به همراه داشت که مقرون به صرفه بودن آن، موجب رشد چشمگیر مصرف اینترنت، مکالمه و پیامک در این ایام شد.

همچنین ایرانسل که یکی از سهامداران اصلی سوپر اپلیکیشن روبیکا است، با همکاری روبیکا، خدمات ارتباطی رایگان را برای استفاده از این اپلیکیشن پرمخاطب، در کشور عراق ارائه داد. بر همین اساس و از ابتدای شهریور ۱۴۰۳، تماس صوتی و تصویری، ارسال پیام متنی، صوت و تصویر در پیام‌رسان روبیکا با بهره‌مندی از رومینگ ایرانسل رایگان شد.

ایرانسل با پایش شبانه‌روزی خدمات رومینگ بین‌الملل خود در ایام اربعین حسینی، همواره سعی در ایجاد بالاترین سطح تجربه کیفیت رومینگ بین‌الملل را برای زائران اربعین حسینی داشت.

نمایندگان ایرانسل، از چند هفته پیش از روزهای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی، با حضور گسترده و شبانه‌روزی در نقاط مرزی داخلی، شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و طول مسیر راهپیمایی و نیز پایانه فرودگاهی امام خمینی(ره)، خدماتی از جمله فروش سیم‌کارت، انجام تنظیمات دیتای تلفن همراه و فعال‌سازی بسته‌های ویژه اربعین، اتصال به شبکه‌های Zain و Asiacell، افزایش حد اعتبار مشترکان دائمی، تنظیمات رومینگ و برقراری ارتباط رایگان برای زائرانی که به هر علتی قادر به برقراری تماس نبودند را ارائه کردند و با هماهنگی تیم‌های فنی اپراتورهای عراقی، به صورت شبانه‌روزی مشکلات احتمالی مشترکان را بررسی و برطرف کردند.

همچنین مطالعه کنید:

رجیستری آیفون های قاچاق همچنان بلاتکلیف

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدعلی دهقان دهنوی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.