صفحه اصلی / اسلایدر / مشتریان خودروهای وارداتی حساب وکالتی باز کنند
مشتریان خودروهای وارداتی حساب وکالتی باز کنند

مشتریان خودروهای وارداتی حساب وکالتی باز کنند

کسب و کار نیوز- مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی گفت: مشتریان می‌توانند از امروز دوشنبه مورخ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ صرفاً در بانک های مورد تایید این سامانه مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی قرار دهند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اعلام کرد: مشتریان می‌توانند از امروز دوشنبه مورخ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ صرفاً در بانک های مورد تایید این سامانه مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب وکالتی قرار دهند.البته مشتریان باید توجه داشته باشند که صرفاً مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در بانک های مورد تایید سامانه وکالتی کنند و برای این افراد تا روز پنج شنبه مهلت افتتاح حساب وکالتی در نظر گرفته شده است.

وی در مورد فرایند عرضه جدید خودروهای وارداتی، افزود: در این عرضه خودروهای وارداتی، مشتریان جدید با افتتاح حساب وکالتی می‌توانند ثبت درخواست خرید خود را در سامانه انجام دهند.  در این عرضه اولویت اول با مشتریان قدیمی است؛ اما مشتریان جدید هم می توانند با افتتاح حساب وکالتی برای خرید خودروهای وارداتی اقدام کنند. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، تیراژ خودروهای حاضر در این عرضه بیشتر از تعداد مشتریان باقی مانده از اسفند ۱۴۰۱ است.

مهدی تقدسی در ادامه افزود: «در این عرضه محصولات نشان تویوتا، هونگچی، هوندا، سانگ یانگ، هاوال، سوزوکی، بستیون، نیسان، اشکودا و… در مدل های مختلف عرضه خواهد شد و مشتریانی که حساب وکالتی خود را افتتاح کنند، از روز سه شنبه مورخ ۱۹ تیر ۱۴۰۳ می توانند ثبت درخواست خود را در سامانه وارداتی ها داشته باشند».

همچنین مطالعه کنید:

خرید تضمینی گندم به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تن رسید

به گزارش کسب و کار نیوز ، علیقلی ایمانی گفت: براساس آمار از ابتدای فصل برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.