صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / غرفه ایرانسل در الکامپ ۱۴۰۳ میزبان نامزد انتخابات ریاست جمهوری
غرفه ایرانسل در الکامپ ۱۴۰۳ میزبان نامزد انتخابات ریاست جمهوری

غرفه ایرانسل در الکامپ ۱۴۰۳ میزبان نامزد انتخابات ریاست جمهوری

کسب و کار نیوز- دکتر سعید جلیلی، نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، از غرفه ایرانسل در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، بازدید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ و در سومین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، دکتر سعید جلیلی، به دعوت وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات از دو نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، در این نمایشگاه حضور پیدا کرد. وی همچنین با حضور در غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و به میزبانی دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، از دستاوردهای ایرانسل در اصلی‌ترین محورهای توسعه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات کشور که شامل شبکه فیبرنوری و شبکه نسل پنج تلفن‌همراه است، بازدید کرد.

حضور نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در غرفه ایرانسل، با ارائه توضیحاتی از سوی مدیرعامل ایرانسل در حوزه‌های مورد تمرکز اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، شامل سه حوزه اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی همراه بود.

مدیرعامل ایرانسل در جریان این بازدید، اقدام‌های توسعه‌ای ایرانسل برای ایجاد شبکه فیبرنوری در استان‌های کشور را شرح داد و درباره آخرین وضعیت شبکه ۵G ایرانسل نیز توضیحاتی ارائه کرد. در ادامه این بازدید نیز انجام تست سرعت بر بستر شبکه فیبرنوری پرو (FTTX Pro) و شبکه ۵.۵G ایرانسل صورت گرفت تا بالاترین سرعت‌های اینترنت در شبکه‌های ثابت و سیار که در روز اول نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ از آن رونمایی شده بود، بار دیگر به ثبت برسد.

ایرانسل آمادگی دارد تا در روز باقی‌مانده از نمایشگاه الکامپ، میزبان دکتر مسعود پزشکیان، دیگر نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری باشد و ایشان را نیز در جریان روندهای توسعه‌ای شبکه اینترنت ثابت و سیار و نیز دستاوردهای حوزه تحول دیجیتال قرار دهد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳)، شرکت کرده است و با نگاهی جامع و در تمام حوزه‌های فعالیت خود، شامل حوزه‌های فروش و توزیع، دیجیتال، واحد تحقیق و توسعه (ایرانسل لبز)، خدمات ارتباط با مشتریان، راهکارهای سازمانی، توسعه شبکه و زیرساخت، منابع انسانی، بومی سازی، امنیت شبکه، پایداری و مسئولیت اجتماعی و… است که با ایجاد ایستگاه‌هایی در غرفه ایرانسل، پاسخگوی نیازهای بازدیدکنندگان و مشترکان است و همچنین شرکت‌های مرتبط با ایرانسل از جمله ویستا، گروه اسنپ، ویستامدیا و صندوق نوآفرین، میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

در روز اول الکامپ ۱۴۰۳، ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات در غرفه خود، سرویس فیبرنوری پرو (FTTX Pro) را افتتاح کرد و با انجام تست سرعت، از بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه فیبرنوری ایرانسل با ثبت عدد بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه، رونمایی کرد.

همچنین ایرانسل در این روز توانست بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه ۵G-SA خود را با عدد بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه، به ثبت برساند تا بار دیگر رکورد سرعت اینترنت در ایران را جا‌به‌جا کند. علاقه‌مندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل، می‌توانند تا ۱۲ تیر، از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور پیدا کرده و به سالن اصلی نمایشگاه «سالن ۳۸»، مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

همکاری ایرانسل و پتروشیمی هنگام در زمینه هوشمندسازی و تحول دیجیتال

به گزارش کسب و کار نیوز ، همزمان با سومین روز نمایشگاه الکامپ، ظهر دوشنبه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.