مدیرعامل اسنپ تاکسیهای اینترنتی را راهکاری موثر برای کمک به ساماندهی حملونقل عمومی دانست و افزود: «در حال حاضر، بیش از همیشه نیازمند تغییر رویکردها در مدیریت شهری و درک بیشتر نسبت به مدل کسبوکاریمان هستیم تا بتوانیم نقش خود را در حملونقل درونشهری ایفا کنیم. با تفسیر و اجرای صحیح قوانین منطبق با نیاز امروز، بدون شک شاهد فرصت عرضه ایدههای نوآورانهی بیشتری در کشور خواهیم بود.»
تاکسیهای اینترنتی امکاناتی را فراهم کردهاند که پیشتر در صنعت تاکسی موجود نبود و به کاربران این امکان را میدهند که به راحتی و با قیمت مناسب ترافیک شهری را مدیریت کنند. از جمله مزیتهای مستقیم تاکسیهای اینترنتی میتوان به سهولت دسترسی، شفافیت قیمتگذاری و افزایش امنیت سفر اشاره کرد؛ همچنین این مدل حملونقلی نقش موثری در توسعه اقتصاد دیجیتال دارد. به گفتهی محمد خلج امروز سهم اسنپ از بازار تاکسیهای اینترنتی در کل کشور به ۹۲ درصد رسیده است. با این حال، به دلیل پویایی بسیار زیاد این بازار سهم تاکسیهای اینترنتی از کل سفرهای درونشهری همچنان به جایگاه اصلی خود نرسیده است و چالشهای زیادی بر سر توسعه این مدل حملونقلی وجود دارد.
پیشتر اسنپ در ماه پایانی ۱۴۰۲ اعلام کرده بود رکورد ۵ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۶۵ سفر روزانه در سرویس خودرو و باکس را به ثبت رسانده است.