به گزارش کسب و کار نیوز، صالحی، رئیس شعبه بانک ملی در فرودگاه امام خمینی (ره) در واکنش به ویدئوی وایرال شده در فضای مجازی در خصوص ایجاد صف برای دریافت ارز مسافری گفت: ویدئو منتشر شده برای روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ است که به دلیل عدم اطلاع رسانی از سمت فرودگاه نسبت به پروازهای موجود اتفاق افتاد که دیگر تکرار هم نشد. متأسفانه در بازه زمانی ۹ صبح تا حدود ساعت ۱۰:۳۰ صبح همان روز ۱۲ پرواز هماهنگ شده بود که طبیعتاً با هجوم مسافران روبرو شدیم.
وی افزود: اگر هر پرواز به طور میانگین حدود ۲۰۰ نفر مسافر داشته باشد نزدیک به ۲ هزار ۴۰۰ نفر مسافر وارد سالن شده بود که این موضوع بدون هماهنگی با بانک ملی صورت گرفت، اما اگر مدیریت فرودگاه از قبل به بانک اطلاع میداد ما این مسئله را مدیریت میکردیم، به طوری که بدون ایجاد ازدحام افراد ارز مسافرتی خود را دریافت میکردند. صالحی تاکید کرد: هنگام ایجاد ازدحام مسافران، همکاران ما در فرودگاه امام مستقر شدند و بعد از گذشت یک ساعت از این موضوع هیچ ازدحامی در فرودگاه امام خمینی برای دریافت ارز مسافرتی وجود نداشت که آرشیو دوربینهای مستقر در فرودگاه گواه این موضوع است.
رئیس شعبه بانک ملی در فرودگاه امام خمینی (ره) تاکید کرد: در آن روز سامانهها به هیچ عنوان قطعی نداشت بلکه به دلیل ازدحام مجبور شدیم پرداختها را به صورت دستی انجام دهیم تا از شلوغیها بکاهیم که خوشبختانه در عرض یکساعت این اتفاق ساماندهی شد.
رئیس شعبه بانک ملی در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: بعد از ظهر همان روز هیچ ازدحامی در فرودگاه وجود نداشت و در زمان کوتاهی که ازدحام ایجاد شد ما به تمامی افراد ارز اختصاص دادیم و هیچ فردی بدون دریافت ارز از فرودگاه خارج نشد. صالحی با اشاره به این موضوع که در حال حاضر فرآیند پرداخت ارز مسافرتی روال عادی دارد و مسافران به راحتی ارز خود را دریافت میکنند، اظهار داشت: هم اکنون طبق روال، افراد ارز مسافرتی خود را دریافت میکنند و مشکلی در باجههای فرودگاه وجود ندارد و مسافران بدون هیچ صف و معطلی ارز مورد نیاز خود را دریافت میکنند.