به گزارش کسب و کار نیوز، این روزها هر مغازهداری تلاش میکند در کنار فروش حضوری، از فضای آنلاین هم استفاده کند. فروشندههای کالا علاوهبر پلتفرمهای اجتماعی از پلتفرمهایی مثل دیجیکالا، برای فروش محصولات خود استفاده میکنند. طبق گزارش عملکرد ۱۴۰۱ دیجیکالا، در این پلتفرم بیش از ۳۰۸.۰۰۰ فروشنده در حال رقابت برای فروش محصولات خود هستند و در کمپینهای مختلف با تخفیفهای قابل توجه محصولات خود را عرضه میکنند. در چنین کمپینهایی فروشندههای کالا با حضور حداکثری خود تجربه یک فروش پرسود را خواهند داشت.
یکی از راههایی که میتوان خریدهای ماهانه را با هزینه کمتری تهیه کنیم این است که گوش به زنگِ کمپینهای تبلیغاتی فروشگاههای مختلف باشیم تا با مقایسه قیمتها خرید بهصرفهتری انجام دهیم. با ورود به دیجیکالا اولین چیزی که به چشم میرسد بنرهای بزرگ است که هر کدام شما را به سمتی هدایت میکند؛ یکی برای خرید لوازمالتحریر پیشنهادهای هیجانانگیز دارد و یکی برای خرید لوازم خودرو.
دیجیکالا در آخرین کمپین خود به عنوان «بهترین وقت خرید» کالاهایی که تخفیف خوب داشتند را برای شروع سال تحصیلی به مشتریان خود عرضه کرد اما به نظر میرسد این بازارگاه اینترنتی، قصد دارد این کمپین را با تنوع کالایی گستردهتری به صورت ماهانه حراج سر ماه طراحی و اجرا کند. این فرصت هفت روزه مخصوصا در اوایل ماه، در مدیریت بودجه و هزینه تا پایان ماه به افراد کمک میکند.
در این کمپین، دیجیکالا برای افرادی که برای اولین بار از این فروشگاه خرید میکنند به صورت رایگان محصولات خریداری شده را ارسال میکند از این صفحه اولین خرید خود را از دیجیکالا ثبت و رایگان دریافت کنید.
یکی از راههای انجام خرید بهصرفه، آگاهی از کمپینهای حراج و تخفیف است؛ فرقی نمیکند دیجیکالا باید یا هر فروشگاه اینترنتی دیگر. وجود پلتفرمهای فضای اجتماعی، مارکتپلیسها و آنلاینشاپهای مختلف، فضای رقابتی مفیدی ایجاد کرده که هم برای فروشنده و هم خریدار فرصت فروش یا خرید بهتری را فراهم میکند. فروشندهها به مشتریان بیشتری دسترسی دارند و خریداران امکان مقایسه و تصمیمگیری و خرید بهصرفهتری خواهند داشت.