صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / ایرانسل سرویس «پخش زنده» ارائه کرد
ایرانسل سرویس «پخش زنده» ارائه کرد

ایرانسل سرویس «پخش زنده» ارائه کرد

کسب و کار نیوز- سرویس «پخش زنده» ایرانسل، برای ارائۀ زیرساخت ارتباطی پایدار و قدرتمند به تولیدکنندگان محتوا، راه‌اندازی شد.

سرویس پخش زندۀ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان محتوای تصویری امکان می‌دهد تا بدون دغدغه‌های زیرساختی، محتوای ویدیویی خود را با کیفیت‌های دلخواه و متفاوت منتشر کنند. صاحبان محتوا با استفاده از این سرویس، می‌توانند محتوای خود را از دامنه‌های موردنظر، همراه با لوگوی انتخابی، به صورت زنده و با بهترین کیفیت پخش کنند.

از جمله موارد استفادۀ گوناگون این سرویس، می‌توان به کاربرد آن در بازی‌های ویدیویی، همایش‌ها و کنفرانس‌ها، کلاس‌های آموزشی، رویدادهای فرهنگی و هنری، مسابقه‌های ورزشی، مراسم مذهبی و… اشاره کرد.

با استفاده از این سرویس، زیرساخت قدرتمند و پایدار ایرانسل، در اختیار تولیدکنندگان محتوای تصویری قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند، با استفاده از این زیرساخت، محتوای تولیدی خود را با سرعت و کیفیت بالا، از طریق پلتفرم خود، بدون محدودیت در تعداد مخاطبان، منتشر کنند.

ایرانسل در عین حال، برای متقاضیان استفاده از سرویس پخش زنده که پلتفرم پخش ویدیوی خاص خودشان را ندارند نیز، این امکان را فراهم کرده است تا محتوای مدنظر، از طریق اپلیکیشن لنز ایرانسل، در اختیار جامعۀ گستردۀ کاربران تلویزیون اینترنتی ایرانسل قرار گیرد. با استفاده از این روش، امکاناتی مانند پخش محتوا برای عموم مخاطبان یا برای طیف مشخصی از آن‌ها، قابلیت نظردهی تماشاگران هنگام تماشای برنامه، فروش بلیت برای تماشای برنامه و… در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود، به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/289310/p مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رگولاتور ارتباطات: اهتمام ایرانسل به کاربرد هوش مصنوعی چشم‌گیر است

به گزارش کسب و کار نیوز ، فتاحی با حضور در غرفه ایرانسل، در سومین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.