صفحه اصلی / اسلایدر / وضعیت پرداخت حقوق‌ها در تعطیلات ۶ روزه
وضعیت پرداخت حقوق‌ها در تعطیلات ۶ روزه

وضعیت پرداخت حقوق‌ها در تعطیلات ۶ روزه

کسب و کار نیوز- سازمان برنامه و بودجه از پرداخت به موقع حقوق کارکنان در تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، تعطیلی بانک‌ها از ۲۹ تیرماه تا سوم مرداد با پایان ماه جاری و ابتدای ماه آینده همزمان شده است، یعنی زمانی که حقوق کارکنان دولت پرداخت می شود و این تقارن می‌تواند موجب ایجاد ابهام برای کارکنان در مورد زمان دریافت حقوق باشد.

در همین رابطه پیگیری از سازمان برنامه و بودجه با این اعلام همراه بود که هیچ مشکلی در پرداخت حقوق‌ها وجود ندارد و مجموع حقوق و مزایای کارکنان طی یکی – دو روز آینده و در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.

این در حالی است که خارج از جریان تعطیلات پیش رو نیز معمولا پرداخت حقوق کارکنان با تاخیر همراه نیست و در روال خود واریز می‌شود.

روز گذشته (دوشنبه) با پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس‌جمهور، تمامی ادارات و بانک‌های استان‌های تهران و البرز به مدت شش روز از سه‌شنبه هفته جاری تا پایان روز یکشنبه هفته آینده تعطیل اعلام شد.

همچنین مطالعه کنید:

جزئیات موارد ابطال گارانتی خودرو اعلام شد+ جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.