سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / انتظار دارم صلاح امروز بازی کند
انتظار دارم صلاح امروز بازی کند

یورگن کلوپ:

انتظار دارم صلاح امروز بازی کند

کسب و کار نیوز :یورگن کلوپ در آستانه دیدار امروز لیورپول و استون‌ویلا می‌گوید انتظار دارد محمد صلاح از نظر بدنی به آمادگی کامل رسیده و در این بازی برای لیورپول بازی کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, محمد صلاح، ستاره بزرگ مصری لیورپول اخیرا از ناحیه قوزک پا دچار مشکل شده و کادر فنی و هواداران این تیم را نگران کرده است. صلاح در اوایل ماه اکتبر و در جریان دیدار لیورپول با لسترسیتی به این مشکل دچار شده و کمابیش با آن درگیر بوده است.

صلاح به دلیل همین مشکل نتوانست برای دیدار با منچستریونایتد به همراه لیورپول سفر کند و هفته گذشته بعد از آنکه گل پیروزی‌بخش تیمش را مقابل تاتنهام به ثمر رساند به اجبار تعویض شد و زمین را ترک کرد.

ولی یورگن کلوپ در آستانه دیدار امروز تیمش با استون‌ویلا می‌گوید اعتقاد دارد که صلاح امروز برای بازی در مقابل ویلا آماده است.

کلوپ دیروز جمعه در این باره گفت:” صلاح قاعدتاً آماده خواهد بود. صلاح هنوز باید تمرینهای انفرادی‌اش را انجام بدهد، ولی او امروز در تمرین عمومی تیم هم شرکت خواهد کرد”.

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:” آسیب‌دیدگی از ناحیه قوزک برای او ناراحت‌کننده‌تر است تا برای من چون او است که با آن درگیر است ولی صلاح بر این مشکل غلبه خواهد کرد و به ترکیب تیم ما برخواهد گشت. او دچار یک مصدومیت واقعی نشده ولی باید کاملا خوب باشد و انتظار می‌رود که امروز به شرایط ایده‌آل برسد”.

همچنین مطالعه کنید:

۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدوی ابهری، دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.