سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / از بازی تیمم رضایت کامل دارم
از بازی تیمم رضایت کامل دارم

خوزه لوئیس سیرا:

از بازی تیمم رضایت کامل دارم

کسب و کار نیوز: سرمربی الاتحاد عربستان بعد از پیروزی برابر ذوب‌آهن از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کامل کرد و قول داد که تیمش در دیدار برگشت بازی بهتری را به نمایش بگذارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, به نقل از اسپورت ۳۶۰، الاتحاد عربستان در دیدار رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف ذوب‌آهن رفت و با وجود آن که از حریف خود با یک گل عقب بود اما توانست در نهایت با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند.
خوزه لوئیس سیرا، سرمربی شیلیایی الاتحاد در نشست خبری بعد از بازی گفت: از عملکرد تیمم در این دیدار رضایت کامل دارم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی پیروز شدیم.
او ادامه داد: درجه حرارت بالا و رطوبتی که وجود داشت، روی عملکرد تیم اثر منفی گذاشت. به شما قول می‌دهم که در دیدار برگشت عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. از هواداران تیم که از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنیم. آنها اجازه ندادند اینجا احساس غربت کنیم.
سرمربی الاتحاد در پایان درباره عملکرد رومارینیو، گفت: به نظرم، او عملکرد خوبی از خود نشان داد و فرصت‌هایی را برای تیم ما خلق کرد. او موفق به گلزنی نشد چون بدشانس بود.
این دیدار به میزبانی الاتحاد برگزار شد و دیدار برگشت هم هفته آینده در قطر برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

برای رفع موانع صادراتی/دانش‌بنیان‌های توانمند مستقر در پارک‌ها حمایت می‌شوند

به گزارش کسب و کار نیوز ، امیرحسین میرآبادی پس از امضای تفاهمنامه همکاری با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.