سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / زنجان / مقابل دشمن باید روحیه انقلابی خود را تقویت کنیم

امام جمعه زنجان:

مقابل دشمن باید روحیه انقلابی خود را تقویت کنیم

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: باید در مقابل دشمن روحیه انقلابی خود را تقویت کنیم.

نماز جمعه

مقابل دشمن باید روحیه انقلابی خود را تقویت کنیم

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تبریک حلول ماه ضیافت الهی اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار و متدین استان زنجان چند روز مانده به ماه مبارک رمضان را روزه گرفته و به استقبال این ماه مبارک می‌روند.

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز معلم، گفت: نگاه حکیمانه مقام معظم رهبری به معلم امید بخش و تکریم آفرین است. معلمان سازندگان هویت و سرنوشت یک ملت هستند.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به دشمنی‌ها علیه ایران، تصریح‌کرد: دشمن امروز با همه توان خود وارد عرصه شده و آرایش جنگی گرفته است و در عرصه فرهنگی و رسانه‌ای وارد عمل شده است و باید در مقابل دشمن روحیه انقلابی خود را تقویت کنیم.

وی با اشاره به کرکری برخی کشورهای منطقه علیه کشورمان، گفت: ما با کسی دشمنی و سر جنگ نداریم ولی اگر کسی بخواهد پای خود را از گلیم خود درازتر کند، سیلی خورده و پشیمان می‌شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر آمادگی کامل در مقابل جنگ تبلیغاتی و روانی دشمنان است، تصریح کرد: باید حواسمان جمع باشد؛ چرا که دشمن در طول ۴۰ سال گذشته تلاش داشته ضربه بزند هر چند دشمن ضعیف‌تر از دوران اوایل انقلاب و کشورمان قدرتمندتر از همیشه است ولی باید حواسمان جمع باشد چرا که دشمن غیر قابل اطمینان و اعتماد است.

وی با تاکید بر توجه بیش از پیش به مشکلات کارگران، گفت: باید تلاش کنیم تا مشکلات این قشر زحمتکش جامعه بر طرف شود.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.