صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / محمدی‌راد: امیدوارم تهران میزبان فینال لیگ‌ والیبال باشد

محمدی‌راد: امیدوارم تهران میزبان فینال لیگ‌ والیبال باشد

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت:‌ امیدوارم سالن آزادی تهران میزبان بازی فینال لیگ‌برتر باشد و ما برای بازی‌های پیش رو به حمایت هواداران نیاز داریم.

رحمان محمدی راد - هاوش گنبد

رحمان محمدی‌راد در گفت و گو با ایسنا، درباره بازی تیم والیبال شهرداری ورامین مقابل پیام مشهد در مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌ّبرتر توضیح داد: به هر حال حساسیت مرحله نیمه‌نهایی شرایط بازی در این دیدار را برای هر تیمی سخت‌تر می‌کند و بازی‌های جذابی را شاهد هستیم. تیم پیام هم در این هفته‌های پایانی روند رو به رشدی را داشته و در مرحله پلی‌آف تیم سر حال فولاد سیرجان را شکست داد تا به نیمه‌نهایی رسید.

او با تاکید بر عملکرد تیمی بهتر تیم پیام مشهد در این هفته‌ها نسبت به اوایل فصل، تصریح کرد: شاگردان آقای قوچان‌نژاد حریف سرسختی هستند اما ما نیز قصد داریم از امتیاز میزبانی استفاده کرده تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. خدا را شکر برای این بازی مصدومی را نداریم و با آنالیز دقیق نقاط ضعف و قوت تیم پیام مشهد را شناخته‌ایم.

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد در خصوص شناخت تیم‌ها از یکدیگر نیز گفت: به نظر من در این ۵ تا ۶ ماهی که تیم‌ها مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند همه آن‌ها نقاط ضعف و قوت یکدیگر را شناخته‌اند. مسلماً کار در این دو بازی برای ما و هر تیمی سخت است و باید کم اشتباه ظاهر شد.

تیم ورامین بازیکنان چندان نام آشنایی را در ترکیب خود ندارد ولی همچنان به عنوان بهترین تیم لیگ نتایج خوبی را کسب می‌کند، محمدی‌راد در این خصوص گفت: من بر خلاف همه افرادی که این اعتقاد را دارند با آن مخالفم! تیم ما بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و عوامل مختلفی دست به دست هم داده‌اند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. باشگاه ورامین در تشکیل و برنامه‌ریزی برای تیم عملکرد خوبی داشت که ما توانسته‌ایم بازیکنان مد نظر خود را زودتر از هر تیمی جذب کرده و کار را شروع کنیم. خوشبختانه تا به این مرحله هم نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم.

او ادامه داد: با این حال در بازی‌های پلی‌آف عملکرد تیم‌ها در طول فصل ملاک نیست و همه تیم‌ها با چهره‌ای جدید پا به میدان می‌گذارند. برخی از دوستان هنوز هم معتقدند که زمان کافی برای آماده کردن تیمشان را نداشته‌اند اما به نظر من این ۶ ماه زمان قابل توجهی بود که به اوج برسند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با بیان اینکه امیدوار است مسابقه فینال لیگ در سالن آزادی برگزار شود گفت: هر سال قانون به شکلی بود که مسابقه فینال در خانه تیم صدرنشین برگزار می‌شد اما امسال طبق تصمیم‌های گرفته شده بازی فینال در تبریز خواهد بود و ما به همین دلیل امتیاز میزبانی و هواداران را در صورت رسیدن به فینال در اختیار نداریم. امیدوارم در مورد شهر میزبان بازی فینال تجدید نظر شود تا این دیدار در سالن والیبال آزادی برگزار شود.

محمدی‌راد در پاسخ به این سوال که آیا سطح داوری بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ نسبت به بازی‌های قبل بهتر شده است؟ اظهار کرد: بلی، مشخصاً با تدابیری که کمیته داوران اندیشید حواشی داوری‌ها تا حد زیادی کاهش یافت و در این دو بازی هم بنده به شخصه صحنه تأثیرگذاری را ندیدم، اگر هم اشتباهی بوده ناخواسته و خیلی کم رنگ وجود داشت که برای هر دو تیم بود. داوری بازی‌های دیگر را ندیدم اما طبق اخباری که وجود دارد همه تیم‌ها راضی هستند. در بازی تهران هم از ویدئو چک استفاده شد که قطعاً در کاهش حواشی تأثیرگذار است.

او در پایان با قدر دانی از هواداران تیم شهرداری ورامین گفت: از همه هوادارن‌مان خواهش می‌کنم مانند این چند ماهی که خیلی شایسته تیم ما را تشویق و حمایت کرده‌اند در بازی فردا هم ما را همراهی کنند چون نیاز فعلی ما بیشتر از گذشته است. شاید تیم‌های دیگر هواداران بیشتری از تیم ما دارند اما هواداران ورامین همیشه خاص هستند و تشویق آن‌ها متفاوت با همه تشویق‌ها است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.