صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / احمدی: به مشکلات کمانداران رسیدگی خواهیم کرد

احمدی: به مشکلات کمانداران رسیدگی خواهیم کرد

معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه برگزای مجمع عمومی سالیانه فدارسیون تیرو کمان گفت: سعی خواهیم کرد به مشکلات کمانداران از نظر خوابگاه و توسعه زیر ساخت‌ها رسیدگی کنیم.

عبدالحمید احمدی

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالحمید احمدی در جمع خبرنگاران درباره مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیر و کمان اظهار کرد: امروز شاهد ارائه گزراشهای مالی خوبی از سوی فدارسیون تیر و کمان بودیم و همچنین مسائل و مشکلات مالی که مربوط به گذشته این فدراسیون بود در مجمع مطرح شد که امیدوارم با یک عزم جدی وتلاش فدارسیون بتواند در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود حرکت کند. وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیز حمایت لازم را در جهت توسعه زیرساخت‌ها و افتخار آفرینی ورزشکاران در آینده از این فدارسیون خواهند داشت تا بتوانیم شاهد افتخار آفرینی کمانداران در رویدادهای آینده باشیم.

وی درباره مسکلات کماندارن از نظر خوابگاه افزود: دغدغه اصلی ورزشکاران مربوط به توسعه زیرساخت‌ها و تامین تجهیزات و ساخت خوابگاه است. که البته ساخت خوابگاه در اولویت برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است که امیدوارم هرچی سریعتر این مشکل برطرف بشود برای وزارت ورزش و جوانان تیر و کمان جزو رشته‌های اولویت دار است تا بتواند در سال آینده موفق به کسب سهمیه شود.

احمدی خاطر نشان کرد: وزارت ورزش وجوانان حمایت‌های لازم خود را از این فدارسیون در جهت ساخت خوابگاه و توسعه زیرساختها انجام خواهد داد تا افتخار آفرینی کمانداران در سال آینده نیز استمرار پیدا کند البته در بحث توسعه زیرساختها قرار است وزارت ورزش و جوانان با همکاری شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی ساخت خوابگاه را در سایت تیروکمان به زودی آغاز کرده و به بهره برداری برساند.

وی در پایان گفت: تا جای که می‌دانم وزارت ورزش و شرکت توسعه اعتباری برای توسعه زیر ساخت‌ها و ساخت خوابگاه برای این فدراسیون تخصیص داده که امیدوارم در سال ۹۸ شاهد مرتفع شدن مشکلات کمانداران با ساخت خوابگاه باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.