صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / فرماندار خاش‌ حمله تروریستی شب گذشته‌ را محکوم کرد
فرماندار خاش‌ حمله تروریستی شب گذشته‌ را محکوم کرد

فرماندار خاش‌ حمله تروریستی شب گذشته‌ را محکوم کرد

‌فرماندار خاش در بیانیه‌ای حمله تروریستی شب گذشته در استان سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

فرماندار خاش‌

‌به گزارش کسب و کار نیوز- حمید الدین یوسفی با ابراز تأسف و اعلام انزجار از حادثه تروریستی شب پیش در استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و غیورمردان حافظ وطن سپاه سرفراز انقلاب اسلامی شد با خانواده معظم شهدا و مجروحین این اقدام جنایتکارانه ابراز هم دردی کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

جنایت تروریستی شب گذشته و شهادت جمعی از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان ملت شریف ایران، بار دیگر نمایش کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را نشانه رفته، قلب ملت بزرگ ایران جریحه دار نمودند.

امروز که مردم عزیز در جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند قرار دارند و توسعه و پیشرفت در جای جای ایران بویژه در استان پهناور سیستان و بلوچستان به وضوح قابل مشاهده بوده، دشمنان این مرز و بوم درصدد ناامن جلوه دادن این خاک مقدس دست به جنایتی شنیع زده و خون دلاور مردان عزیزمان را جاری ساختند.

در شرایطی که غیور مردان و شیر زنان سیستان و بلوچستان با پایمردی و تلاش خود به جهانیان ثابت کردند که عشق و علاقه، اتحاد و انسجام و حرکت به تعالی و کمال تحت الشعاع اینگونه اقدامات قرار نگرفته، در پاسداری از سرزمین و انقلاب شأن مصمم‌تر از گذشته خواهند بود.

اکنون که به لطف خداوند متعال شاهد پیشرفت چشمگیر و توجه ویژه به استان هستیم، دشمنان جنایتکار و دیو سیرت بدانند اینگونه اتفاقات نه تنها خللی در عزم و اراده ملت نخواهد کرد بلکه باعث تداوم راه انقلاب که همان پیشرفت، عزت، استقلال و عظمت و اعتلای ایران عزیز است با قوت ادامه خواهد یافت.

از طرف خویش و مجموعه شورای تأمین و اداری، محضر فرماندهی کل قوا، خانواده معزز شهدا و ملت بزرگ ایران عرض تسلیت، علو درجات شهدای عزیز و شفای عاجل مصدومین گرامی را از خداوند تبارک و تعالی خواستارم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.