محمد اسلامی ورنامخواستی استاندار مازندران گفت: بانک صنعت و معدن یکی از بانکهای مؤثر کشور است که به عنوان بانک عامل ، با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی تامین مالی پروژه قطار سریعالسیر تهران ـ شمال را بر عهده دارد، این بانک در سالهای اخیر توانسته نقش کلیدی در توسعه خطوط راه آهن ایجاد کند و مازندران تاکنون از این فرصت استفاده نکرده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، استاندار مازندران در حاشیه نشست مشترک با بانک صنعت و معدن جهت توسعه ریلی این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیگیری پروژههای اصلی و تعیین کنندهای که موجب توسعه استان مازندران میشود جلسهای با راه آهن ایران و مسؤولان بانک صنعت و معدن برگزار کردیم.
اسلامی ورنامخواستی افزود: در کارگروه مشترکی که برای تعیین مدل مالی پروژه قطار سریعالسیر تهران ـ شمال برگزار شد ، هزینه این پروژه ۴ میلیارد یورو برآورد شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، استاندار مازندران در حاشیه نشست مشترک با بانک صنعت و معدن جهت توسعه ریلی این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیگیری پروژههای اصلی و تعیین کنندهای که موجب توسعه استان مازندران میشود جلسهای با راه آهن ایران و مسؤولان بانک صنعت و معدن برگزار کردیم.
اسلامی ورنامخواستی افزود: در کارگروه مشترکی که برای تعیین مدل مالی پروژه قطار سریعالسیر تهران ـ شمال برگزار شد ، هزینه این پروژه ۴ میلیارد یورو برآورد شده است.